Η FERRARI SF90 Stradale αγρίεψε, έγινε ισχυρότερη και ΧΧ, αλλά απευθύνεται σε λίγους.
H απόκτηση μιας FERRARI SF90 XX Stradale, αποτελεί το…όνειρο κάθε ιδιοκτήτη μιας…ταπεινής FERRARI. Γιατί το πρόγραμμα ΧΧ της ιταλικής φίρμας, προσφέρει σε μια επιλεγμένη ομάδα ειδικών οδηγών πελατών, ακραία αυτοκίνητα που δεν είναι εγκεκριμένα για το δρόμο, αλλά μπορούν να οδηγηθούν στα άκρα στην πίστα.
Κάτι που ισχύει και για την SF90 XX Stradale, η οποία βασίζεται στην…απλή SF90 Stradale. Οι επιδόσεις της όμως είναι ακόμα πιο…προκλητικές. Επιταχύνει από στάση ως τα 100 χλμ./ώρα σε 2,3 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 320 χλμ./ώρα.
Το υβριδικό σύνολο αποτελείται από ένα V8 κινητήρα εσωτερικής καύσης και τρεις ηλεκτρικούς κινητήρες. Δύο ανεξάρτητους στον μπροστινό άξονα και έναν μεταξύ του κινητήρα και του κιβωτίου ταχυτήτων. Το υβριδικό αυτό σύνολο αποδίδει στην ΧΧ 1.030 ίππους, δηλαδή 30 περισσότερους από την SF90 Stradale.
Έχουν γίνει επεμβάσεις στο λογισμικό αλλά και χρήση νέων λύσεων αεροδυναμικής, συμπεριλαμβανομένης μιας σταθερής πίσω αεροτομής. Η οποία είναι η πρώτη που εμφανίστηκε σε μια FERRARI δρόμου από την εποχή της F50 και αποδίδει κάθετη δύναμη 530 κιλών στα 250 χλμ./ώρα.
Η SF90 XX Stradale διατηρεί το κιβώτιο 8 σχέσεων διπλού συμπλέκτη. Ωστόσο, η λογική αλλαγής ταχυτήτων έχει αλλάξει σημαντικά, ακολουθώντας τις ρυθμίσεις της Daytona SP3.
Η ξεχωριστή αυτή SF90 Stradale θα κυκλοφορήσει σε μόλις 799 οχήματα, ενώ θα κατασκευαστούν και άλλα 599 στην έκδοση SF90 XX Spider. Η οροφή της οποίας μπορεί να ανοίξει ενώ το αυτοκίνητο κινείται, σε μόλις 14 δευτερόλεπτα με ταχύτητα έως και 45 χλμ./ώρα.
Αν πάντως σας ανησυχεί το θέμα της συντήρησης, σας ενημερώνουμε ότι η FERRARI καλύπτει όλα τα έξοδα για τα 7 πρώτα χρόνια.