Δοκιμή FIAT 600 1.2 Hybrid 110 DCT: Πρακτική φινέτσα

Κοινοποίησε το άρθρο

Οδηγούμε το FIAT 600 1.2 Hybrid των 110 ίππων, το οποίο αποδεικνύεται μια σύγχρονη, ολοκληρωμένη πρόταση που στέκεται με αξιώσεις στην κατηγορία των B-SUV.

 

Volvo Ex30

 

Του Ηλία Ματζαβά

Η επιστροφή της FIAT στην κατηγορία των μικρών SUV ξεκίνησε με το νέο 600. Ένα μοντέλο που παντρεύει το ρετρό παρελθόν με τη σύγχρονη τεχνολογία. Με στόχο να προσφέρει ένα ολοκληρωμένο πακέτο για την καθημερινή μετακίνηση.

Οι σχεδιαστές του εμπνεύστηκαν από το θρυλικό FIAT του 1955. Αλλά περισσότερο επηρεάστηκαν από το σύγχρονο 500, από το οποίο όμως κατάφεραν να διαφοροποιήσουν το 600.

Αναλυτική παρουσίαση των βασικών χαρακτηριστικών του FIAT 600, το οποίο κυκλοφορεί και ως αμιγώς ηλεκτρικό, ήδη έχετε διαβάσει στο gonews.gr.

Γνωρίζοντας από κοντά το FIAT 600, στην Hybrid έκδοσή του, διαπιστώνεις ότι είναι ένα αυτοκίνητο που δύσκολα περνά απαρατήρητο. Και ας μοιάζει με άλλα «συγγενικά» μοντέλα.

Ειδικά το εμπρός μέρος, με τα χαρακτηριστικά φωτιστικά σώματα που δείχνουν σαν…μάτια και την επιβλητική μάσκα, παραπέμπει στα εμβληματικά FIAT του παρελθόντος.

Και πίσω όμως ξεχωρίζει, συνδυάζοντας στοιχεία από χάτσμπακ και SUV. Ενώ με το μεγάλο λογότυπο 600, δείχνει την…ταυτότητά του.

Με μήκος 4.171 χλστ. πλάτος 1.971 και ύψος 1.536 χλστ. κατατάσσεται στη δημοφιλή κατηγορία των B–SUV. Έχοντας μάλιστα και απόσταση 205 χλστ. από το έδαφος, υπόσχεται απροβλημάτιστα περάσματα σε ήπιες εκτός δρόμου διαδρομές.

Μπαίνοντας στο εσωτερικό αυτό που σε κερδίζει είναι η ευρυχωρία. Έχοντας μεταξόνιο 2.557 χλστ. φιλοξενεί με άνεση τέσσερις ή ακόμα και πέντε επιβάτες. Το πορτ μπαγκάζ των 385 λίτρων με το διπλό πάτωμα, που φτάνει τα 1.256 λίτρα με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα, είναι ένα ακόμα στοιχείο που δίνει στο 600 επιπλέον πόντους στον τομέα της πρακτικότητας.

Παράλληλα ο διάκοσμος, χωρίς υπερβολές, είναι σύγχρονος και λειτουργικός. Ό,τι χρειάζεται δηλαδή κάποιος για τις καθημερινές μετακινήσεις. Τα πλαστικά στο ταμπλό είναι σκληρά, χωρίς να δείχνουν φθηνά, ενώ ιδιαίτερα προσεγμένες είναι οι ταπετσαρίες.

Κάτω από το καπό του FIAT 600 που είχε το gonews.gr στη διάθεσή του, βρισκόταν ένα ήπιο υβριδικό σύνολο 48V. Που αποτελείται από τον τρικύλινδρο turbo κινητήρα των 1.199 κ.εκ. με απόδοση 100 ίππων και 205 Nm ροπής, σε συνεργασία με έναν ηλεκτροκινητήρα 21 kW ενσωματωμένο στο 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

Για την απαραίτητη ηλεκτρική ενέργεια φροντίζει μια μικρή, τοποθετημένη κάτω από το κάθισμα του οδηγού, μπαταρία ιόντων λιθίου 0,89 kWh. Η οποία προσφέρει, σε χαμηλές ταχύτητες, αμιγώς ηλεκτρική κίνηση για περίπου 1 χιλιόμετρο. Γιατί είπαμε, ότι πρόκειται για mild hybrid και όχι για ηλεκτρικό μοντέλο.

Οδηγώντας το 600 πάντως δεν θα ασχοληθείς με τη μετάβαση μεταξύ ηλεκτρικής, υβριδικής και θερμικής λειτουργίας. Άλλωστε δεν έχεις να επιλέξεις προγράμματα οδήγησης. Όλα γίνονται αβίαστα, τονίζοντας τον ευχάριστο και πολιτισμένο χαρακτήρα του. Επιπλέον, τα paddles στο τιμόνι, δίνουν τη δυνατότητα για χειροκίνητες, γρήγορες και ομαλές αλλαγές ταχυτήτων.

Τον οικογενειακό χαρακτήρα του FIAT 600 Hybrid των 110 συνολικά ίππων, ακολουθούν και οι επιδόσεις. Με την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα να έρχεται σε 10,5 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 184 χλμ./ώρα.

Η ιδανική μέση κατανάλωση, σύμφωνα με τη FIAT βρίσκεται στα 4,8 λτ./100χλμ. Στην πράξη πάντως ο υπολογιστής ταξιδιού θα δείξει…κάτι παραπάνω. Οι εκπομπές CO2 υπολογίζονται σε 109 γραμ./χλμ.

Στο δρόμο το FIAT 600 Hybrid θα ικανοποιήσει τόσο τον οδηγό, όσο και τους επιβάτες. Με την ανάρτηση να συνδυάζει άνεση και σταθερότητα. Η ποιότητα κύλισης παραμένει σε υψηλά επίπεδα, ενώ το τιμόνι και τα φρένα ολοκληρώνουν τη γενικότερη θετική οδηγική αίσθηση. Η οποία σίγουρα δεν προδιαθέτει για σπορ…συμπεριφορές, αλλά αφήνει ευχάριστες εντυπώσεις στον οδηγό.

Το FIAT 600 Hybrid αποδεικνύεται ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο, με οικογενειακούς προσανατολισμούς. Χωρίς να εντυπωσιάζει σε κάποιον τομέα και να…υπερηφανεύεται, όπως κάποια άλλα μοντέλα, ότι είναι το κορυφαίο στην κατηγορία του, ικανοποιεί σε όλους τους τομείς. Χωρίς να του λείπει κάτι. Είναι δηλαδή ιδανικό για τις καθημερινές αστικές μετακινήσεις, ικανοποιώντας και στις εκτός των πόλεων αποδράσεις.

Τιμές

Οι τιμές του FIAT 600 Hybrid, ξεκινούν από 24.267 ευρώ (από 23.390 ευρώ με προωθητική ενέργεια) έχοντας πλουσιότατο βασικό εξοπλισμό. Με επιπλέον 1.000 ευρώ μπορούν να προστεθούν τα πακέτα Style ή Comfort. Οι πλουσιότερες εκδόσεις La Prima ξεκινούν από 28.977 ευρώ.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

FORD Traffic Sign Recognition: Το σύστημα που προστατεύει, αλλά και γλιτώνει τα πρόστιμα

0
Το Traffic Sign Recognition, το έξυπνο σύστημα Αναγνώρισης Σημάτων Κυκλοφορίας της FORD ειδοποιεί τον οδηγό στην περίπτωση που η ταχύτητα του αυτοκινήτου ξεπεράσει τα...

RENAULT Trafic Van E-Tech Electric: Το μέλλον των επαγγελματικών μεταφορών

0
Η RENAULT παρουσιάζει το νέο Trafic Van E-Tech electric. Το πρώτο όχημα με Software Defined Vehicle αρχιτεκτονική από την Ampere, με τεχνολογία ταχείας φόρτισης...

Black Friday 2025: Προσφορές έως 8.000 ευρώ σε αυτοκίνητα – Δες ποιες μάρκες κατεβάζουν...

0
Δείτε τις προσφορές και τις εκπτώσεις που προσφέρουν ειδικά για την Black Friday, εταιρείες αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών.     Η Black Friday τα τελευταία χρόνια έχει μπει...

To XPENG G6 στην Ελλάδα: Που θα δείτε το νέο ηλεκτρικό SUV

0
Στο Μαρούσι, στο εμπορικό κέντρο Golden Hall εμφανίστηκε το πολυτελές ηλεκτρικό G6, το πρώτο μοντέλο της XPENG που ήρθε στην Ελλάδα.   Η XPENG, η νέα...

AION V: Το πρώτο μοντέλο της GAC στην Ελλάδα. Τιμές και εκδόσεις

0
Το νέο AION V είναι ένα αμιγώς ηλεκτρικό C-SUV με 510χλμ. αυτονομία, ταχεία φόρτιση σε 18’, κορυφαία άνεση και 5 αστέρια στο Euro NCAP....

Ράλι Σαουδικής Αραβίας: Δείτε το shakedown και την εκκίνηση (video)

0
Ο Kalle Rovanpera ξεκίνησε το Ράλι Σαουδικής Αραβίας με τον ταχύτερο χρόνο στο shakedown, δίνοντας τον τόνο για τον αγώνα που θα κρίνει τον...

Ταξίδι στην Ισλανδία με MINI Countryman SE ALL4. Περιπέτεια στα Φιόρδ

0
Από καταιγίδες σε παγετώνες. Δείτε πώς το MINI Countryman SE ALL4 αντιμετωπίζει την πιο επικίνδυνη διαδρομή της Ισλανδίας διανύοντας 2.300 χλμ. σε αφιλόξενα εδάφη.   Η...

Αυστηροί έλεγχοι της Τροχαίας: Σύλληψη οδηγού που κινούνταν με 230 χλμ./ώρα υπό την επήρεια...

0
Οδηγός πιάστηκε στη ΝΕΟ Αθηνών-Λαμίας με 230 χλμ./ώρα και θετικό αλκοτέστ. Οι εντατικοί έλεγχοι της Τροχαίας συνεχίζονται.     Με εντατικούς ρυθμούς συνεχίζονται οι έλεγχοι της Τροχαίας....