Λάμψη από το παρελθόν έδωσαν τα πολυάριθμα κλασικά αυτοκίνητα που συμμετείχαν στο Εαρινό Ράλι της ΦΙΛΠΑ.
Οι πανέμορφες Σπέτσες ήταν ο τελικός προορισμός του Εαρινού Ράλι της ΦΙΛΠΑ. Στο οποίο συμμετείχαν 100 πληρώματα! Ο διήμερος αγώνας φυσικά συγκέντρωσε πολυάριθμα, καλοδιατηρημένα αυτοκίνητα, τα οποία ξύπνησαν μνήμες από το παρελθόν.
Η πρώτη μέρα της φετινής εκδήλωσης, προσμετρούσε στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Regularity. Με αποτέλεσμα τέσσερα πληρώματα να επιλέξουν να τερματίσουν στο Πόρτο Χέλι.
Ο αγώνας για τις δύο κατηγορίες (Classic Regularity και Touring) ξεκίνησε το πρωί της Παρασκευής 11 Απριλίου. Τελικός προορισμός τους ήταν οι Σπέτσες. Με διαφορετικούς όμως κανόνες.
Οι δύο υποκατηγορίες κόκκινοι (34 πληρώματα) και πράσινοι (22 πληρώματα) της Classic Regularity έπρεπε να καλύψουν επτά ειδικές διαδρομές με συγκεκριμένη μέση ωριαία ταχύτητα. Η οποία ήταν χαμηλότερη για τους πράσινους, αλλά και δορυφορική χρονομέτρηση της ANUBE Sport.
Τα 44 πληρώματα της κατηγορίας Touring είχαν ελεύθερη μετάβαση προς τις Σπέτσες, χωρίς όμως το άγχος της χρονομέτρησης και τους περιορισμούς που απορρέουν από τη τήρηση της μ.ω.τ.
Κατά τη διάρκεια του πρώτου σκέλους του αγώνα την Παρασκευή, τα πληρώματα της Classic Regularity διένυσαν μία πανέμορφη διαδρομή 167,46 χιλιομέτρων συνολικά. Αφού πέρασαν από τα χωριά, Ντράσσα, Άγιος Ιωάννης, Αγγελόκαστρο, Δήμαινα, Κολιάκι, Τραχεία, Καρατζάς, Γαλατά, Θερμησία τερμάτισαν στο Πόρτο Χέλι.
Στη συνέχεια κατευθύνθηκαν προς Κόστα απ’ όπου επιβιβάστηκαν σε φέρι μπόουτ και πέρασαν απέναντι στις Σπέτσες για να καταλήξουν μπροστά από το ξενοδοχείο Poseidonion Grand Hotel όπου ήταν και το park ferme του αγώνα.
Το πρωί του Σαββάτου πραγματοποιήθηκε το δεύτερο και τελευταίο σκέλος που είχε μήκος 11,16 χλμ. και εκκινούσε από το ξενοδοχείο Poseidonion Grand Hotel. Ενώ ο τερματισμός έγινε στην πανέμορφη παραλία της Αγίας Παρασκευής. Μετά τον τερματισμό όλα τα πληρώματα είχαν την ευκαιρία, να απολαύσουν ένα μουσικό πικ νικ με σύμμαχο βεβαίως τον ανοιξιάτικο καιρό. Εν αναμονή της ανακοίνωσης των νικητών που έγινε το βράδυ της ίδιας ημέρας.
Νικητές του Εαρινού Ράλι ΦΙΛΠΑ 2025 και πρώτοι γενικής κατάταξης αναδείχθηκαν οι Κυριάκος Φαρμάκης-Μαρία Αθανασοπούλου με VOLVO 122S του 1963. Στη δεύτερη θέση τερμάτισαν οι Georgi Andonov-Yordanka Andonova με VOLVO PV 544 του 1961 και στην τρίτη θέση οι Γιάννης Κατσαούνης-Ματθαίος Μανσόλας με PORSCHE 911 Coupe του 1965.
Η εξάδα των νικητών συμπληρώθηκε από τους Άρη Γεωργοσόπουλο-Νίκο Κοντοπό με Glas 1300GT του1968, Κυριάκο Κοφινά-Νικόλα Κοφινά με BRITISHI LEYLAND MINI 850 του 1973 και Χαρ. Λιακωτίτη – Αλέξανδρο Αδάμ με SUNBEAM Californian του 1968.
Ενθουσιασμό αλλά και θαυμασμό πάντως προκάλεσαν, τρία προπολεμικά σπάνια τετράτροχα «διαμάντια» που συμμετείχαν στη διαδρομή από το Poseidonion Grand Hotel προς την παραλία της Αγίας Παρασκευής.
Ήταν ένα FORD Model T του 1917, ένα HUPMOBILE R του 1920 που βραβεύθηκε ως το παλαιότερο αυτοκίνητο που ολοκλήρωσε τον αγώνα και ένα BUGATTI του 1923.