Pema Πελοποννησιακό Classic Rally 2025

Κοινοποίησε το άρθρο

Στις πανέμορφες διαδρομές της Πελοποννήσου εξελίχθηκε το Pema Πελοποννησιακό Classic Rally.

 

Με το διήμερο Pema Πελοποννησιακό Classic Rally ξεκίνησε το πρωτάθλημα Regularity του 2025. Το πρώτο σκέλος του αγώνα περιλάμβανε 5 δοκιμασίες στην ορεινή Κορινθία. Σε Αγ. Ιωάννη, Αθίκια, Αρχ. Κλεωνές, Αηδόνια και Ψάρι.

Στην κορυφή της κατάταξης στο τέλος της πρώτης μέρας, βρέθηκε το πλήρωμα των Μιχάλη Μουστάκα – Γιάννη Μελισσουργού με PEUGEOT 106xsi του 1992. Δεύτεροι ήταν οι Αλέξανδρος Μουρίκης – Δημήτριος Λιάκος με FIAT Cinquecento του 1995 και τρίτοι οι Αντώνης Νικολαΐδης – Γιώργος Καϊόγλου με ALFA ROMEO Alfetta GT του 1978. Ενδεικτικό του έντονου συναγωνισμού ήταν, ότι το δέκατο πλήρωμα από το πρώτο είχε διαφορά μόλις 6.9 δευτερόλεπτα!

Παράλληλα το απόγευμα της πρώτης μέρας ολοκληρώθηκε και το Classic Circuit Τρίπολης. Με τους συμμετέχοντες να έχουν έντονες συγκινήσεις στο στρατιωτικό αεροδρόμιο της Τρίπολης. Εκεί δηλαδή που διεξήχθη και ο πρώτος αγώνας του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος ταχύτητας!

Νικητές στο επετειακό Circuit, προς τιμή του αείμνηστου Κώστα Θεοχάρη, αναδείχθηκαν οι Άκης Μερτινός – Γεράσιμος Κυπραίος με PEUGEOT 106 GTi του 2000. Με δεύτερους τους Ηλία Λαλούση – Κωνσταντίνο Κοτσίρη με PEUGEOT 306 GTi του 1999 και τρίτους τους Άρη Γεωργοσόπουλο – Νίκο Κοντοπό με FIAT 128 Rally του 1981.

Το δεύτερο σκέλος του αγώνα είχε πέντε δοκιμασίες στην Αρκαδία και την ορεινή Κορινθία. Σε Πράσινο, Μάτι, Στενό, Καρυά και Στύλια, με τις ανακατατάξεις να είναι διαρκείς.

Αρχικά οι μέχρι τότε πρώτοι Μουστάκας – Μελισσουργός τέθηκαν ουσιαστικά εκτός διεκδίκησης της νίκης. Με την πρώτη θέση να περνά στους Μουρίκη – Λιάκο, οι οποίοι αμέσως μετά την πρώτη δοκιμασία του σκέλους αντιμετώπισαν μηχανικό πρόβλημα και εγκατέλειψαν.

Στην κορυφή πέρασαν στην επόμενη δοκιμασία οι Κυριάκος και Νικόλας Κοφινάς με VW Golf GTi του 1989. Αλλά όχι για πολύ καθώς αμέσως μετά οι Κυριάκος Φαρμάκης – Μαρία Αθανασοπούλου με VOLVO 122s του 1963, ανέβηκαν στην πρώτη θέση. Όπου και παρέμειναν έως το τέλος του αγώνα!

Στη δεύτερη θέση τερμάτισαν οι Γεωργία Πούλη – Χρυσούλα Τσιλιβίγκου με Subaru Legacy του 1991. Τρίτοι ήταν οι Άρης Γεοργοσόπουλος – Νίκος Κοντοπός.

Το Pema Πελοποννησιακό Classic Rally αποτέλεσε ένα φόρο τιμής στο πρώτο Πελοποννησιακό Regularity που διοργανώθηκε πριν από 30 χρόνια. Με παρόμοια διαδρομή, ενώ και τότε υπήρχε circuit στην Τρίπολη.

Δείτε εδώ την τελικά κατάταξη του αγώνα.

Φωτογραφίες: Nora Agapi

 

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

BMW M2 κάνει drifting μέσα σε εργοστάσιο (video)

Δείτε έναν από τους πιο γνωστούς οδηγούς drift, να πλαγιολισθαίνει με μια πανίσχυρη M2 μέσα στο εργοστάσιο της BMW.     Ο Elias Hountondji είναι ένας καταξιωμένος,...

HYUNDAI Santa Fe: Καινούργιο ή μεταχειρισμένο, πάντα βραβευμένο

Το νέο HYUNDAI Santa Fe, αλλά και ο προκάτοχός του διακρίθηκαν στα διάσημα βραβεία What Car Electric Car Awards.   To Santa Fe είναι το πρώτο...

Κινούμαι Ηλεκτρικά 3: Επιδοτήθηκαν περισσότερα από 1.500 οχήματα

Σε νέα πληρωμή δικαιούχων στο πρόγραμμα Κινούμαι Ηλεκτρικά 3 προχώρησε το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.     Το πρόγραμμα Κινούμαι Ηλεκτρικά, το οποίο αποτελεί ένα σημαντικό κίνητρο...

VOLKSWAGEN T-Cross: Αναβάθμιση…ΙQ – Τιμές

Περισσότερα συστήματα υποβοήθησης οδηγού και πλουσιότερο εξοπλισμό διαθέτει πλέον το VOLKSWAGEN T-Cross, με την τιμή του να παραμένει σε λογικά επίπεδα.     Το VOLKSWAGEN T-Cross, ένα...

BYD Atto 2 DM-i: Super Hybrid με αυτονομία για 1.000 χιλιόμετρα

Το BYD Atto 2 αποκτά μια νέα νέα plug-in hybrid έκδοση, την DM-i, η οποία το απελευθερώνει από την…εξάρτηση της πρίζας και του εξασφαλίζει...

Η GAC AION έρχεται στην Ελλάδα. Η σχέση της με την TOYOTA

Τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα της κινεζικής GAC AION ξεκίνησαν την ευρωπαϊκή τους πορεία, με την εισαγωγή τους στην Ελλάδα να αναλαμβάνει η Inchcape Hellas.   Η…εισβολή στην...

Έρχονται τα «φωτοβολταϊκά» αυτοκίνητα (video)

Η NISSAN ετοιμάζει ένα σύστημα παραγωγής ηλιακής ενέργειας, το οποίο θα ενσωματώνεται στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και θα εξασφαλίζει έως 3.000 χλμ. οδήγησης ετησίως.     Η ηλεκτροκίνηση,...

Το αυτοκίνητο με αρχική τιμή κάτω από 16.000 ευρώ

Το FIAT Pandina που πρωταγωνιστεί στην κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης, διαθέτει υβριδικό κινητήρα, σύγχρονο εξοπλισμό υποβοήθησης της οδήγησης και αρχική τιμή που δύσκολα βρίσκουμε...