HONDA HR-V 2025 : Αναβάθμιση ουσίας (τιμές)

Κοινοποίησε το άρθρο

H HONDA ανανέωσε με ένα διακριτικό facelift το HR-V e:HEV, το οποίο όμως έχει και αναβαθμίσεις που κάνουν πιο ευχάριστες τις μετακινήσεις.

 

Volvo Ex30

Η τελευταία έκδοση του HONDA HR-V, αναμφίβολα είναι ένα μοντέλο το οποίο άλλαξε ριζικά χαρακτήρα. Ξεκινώντας ουσιαστικά μια νέα εποχή για το δημοφιλές SUV. Ακούγοντας όμως τα σχόλια των πελατών της, η HONDA αποφάσισε να κάνει μια διακριτική ανανέωση. Με αναβαθμίσεις που βελτιώνουν τη συνολική οδηγική εμπειρία και μειώνουν τους θορύβους και τους κραδασμούς.

Το HR-V του 2025 έχει αυξημένη απόσταση από το έδαφος στα 188 χιλιοστά. Στα ίδια επίπεδα δηλαδή με τα μοντέλα AWD. Εξωτερικά, διαθέτει έναν πιο διακριτό μπροστινό προφυλακτήρα και ανανεωμένη μάσκα με νέο άνω διακοσμητικό σε crystal black. Αλλά και σκουρόχρωμα εσωτερικά στοιχεία προβολέων.

Πίσω, το νέο στοιχείο είναι η φωτεινή μπάρα LED που εκτείνεται σε όλο το πλάτος. Στην γκάμα των εξωτερικών χρωμάτων υπάρχουν και τρεις νέες επιλογές. Οι Sage Green, Seabed Blue και UrbanGrey.

Στο εσωτερικό, το χαμηλότερο τμήμα του κεντρικού ταμπλό και η κεντρική κονσόλα έχουν επανασχεδιαστεί. Με κριτήριο την ευκολότερη πρόσβαση στη βάση ασύρματης φόρτισης τόσο από τον οδηγό όσο και από τον συνοδηγό. Η κεντρική κονσόλα, σε φινίρισμα high-gloss piano black, είναι πλέον πιο επίπεδη και εργονομικά βελτιωμένη.

Επιπλέον, η νέα έκδοση Advance Style Plus διαθέτει γυάλινη οροφή, ενώ τα φιμέ κρύσταλλα ανήκουν στο βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων.

Το ανανεωμένο HR-V διατηρεί το υβριδικό σύστημα κίνησης e:HEV. Το οποίο αποτελείται από δύο ηλεκτροκινητήρες που συνεργάζονται με έναν βενζινοκινητήρα 1.5L DOHC i-VTEC που λειτουργεί σε κύκλο Atkinson, μία μπαταρία ιόντων λιθίου και ένα κιβώτιο μιας σχέσης μετάδοσης. Συνδεδεμένα με μία «έξυπνη» μονάδα ελέγχου ισχύος.

Με αυτή τη διάταξη, το HR-V αποδίδει συνολική ισχύ 131 ίππων και μέγιστη ροπή 253Nm, ενώ η επιτάχυνση 0 – 100χλμ./ώρα επιτυγχάνεται σε 10,6 δευτερόλεπτα. Οι εκπομπές CO2 υπολογίζονται σε 122 γραμ./χλμ. και η μέση κατανάλωση καυσίμου σε 5,4λτ./100χλμ.

Ανάμεσα στις σημαντικές αλλαγές που έγιναν ήταν η ανασχεδίαση της εισαγωγής αέρα και η ενσωμάτωση εξαρτημάτων στο πάνω τμήμα του κινητήρα. Κάτι που επέτρεψε την τοποθέτηση των ηλεκτροκινητήρων, του μοτέρ πρόωσης και της γεννήτριας στο διαμέρισμα του κινητήρα για καλύτερη αξιοποίηση του χώρου.

Η HONDA μείωσε επίσης τη μονάδα ελέγχου ισχύος (PCU) κατά 20% συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά, κάτι το οποίο επέτρεψε την τοποθέτηση της βοηθητικής μπαταρίας 12V στο χώρο του κινητήρα. Απελευθερώνοντας χώρο στο πίσω μέρος.

Ένας άλλος σημαντικός παράγοντας για τη μεγιστοποίηση του χώρου της καμπίνας ήταν η τοποθέτηση του ρεζερβουάρ καυσίμου στο κέντρο του πλαισίου. Κάτω από τα μπροστινά καθίσματα.

Επιπλέον, η μονάδα HVAC (θέρμανση/εξαερισμός/κλιματισμός) έχει γίνει σημαντικά πιο συμπαγής, γεγονός που βελτιώνει την εμπρόσθια ορατότητα, και δίνει μεγαλύτερη αίσθηση ευρυχωρίας παρά το μικρό εξωτερικό πλάτος.

Σε σύγκριση με το μοντέλο της προηγούμενης γενιάς, έχουν βελτιωθεί η στρεπτική ακαμψία και η ακαμψία της κολόνας του τιμονιού. Ακόμα, η ανάρτηση με την αύξηση της μετατόπισης των ελατηρίων για τη μείωση των πλευρικών δυνάμεων στα αμορτισέρ, υπόσχεται μια πιο γραμμική και ομαλή κίνηση. Βελτιωμένη αναμένεται να είναι και η απόδοση απόσβεσης, απορροφώντας πλέον περισσότερους κραδασμούς.

Συνολικά πάντως το ανανεωμένο HR-V υπόσχεται μειωμένους θορύβους, κραδασμούς και τραχύτητα. Μειωμένη είναι ακόμα και η μεταβολή της ηχητικής πίεσης κατά την εκκίνηση του κινητήρα κατά τη μετάβαση από την ηλεκτρική κίνηση.

Το ανανεωμένο HR-V διαθέτει μία ευρεία γκάμα συστημάτων ασφάλειας. Τα συστήματα Auto High-Beam και Blind Spot Information περιλαμβάνονται στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις. Ενώ τα μοντέλα Advance έχουν επιπλέον Cross Traffic Monitor (Παρακολούθηση Διασταυρούμενης Κυκλοφορίας). Στο κορυφαίο Advance Style έχει προστεθεί η λειτουργία LED Active Cornering Lights (Ενεργά Φώτα Στροφής LED).

Οι επιβάτες του HR-V προστατεύονται πλέον από πολλαπλούς αερόσακους, ενώ είναι επίσης εξοπλισμένο με μπροστινά προσκέφαλα για τη μείωση των τραυματισμών από πρόσκρουση.

Οι τιμές του ΗONDA HR-V MY25, στην έκδοση Elegance ξεκινούν από 35.300 ευρώ. Από 38.500 ευρώ αρχίζουν οι τιμές της Advance, από 41.900 της Advance Style και από 43.500 ευρώ της Advance Style Plus SR.

Δείτε εδώ τις τιμές όλων των μοντέλων της HONDA.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

FORD Traffic Sign Recognition: Το σύστημα που προστατεύει, αλλά και γλιτώνει τα πρόστιμα

0
Το Traffic Sign Recognition, το έξυπνο σύστημα Αναγνώρισης Σημάτων Κυκλοφορίας της FORD ειδοποιεί τον οδηγό στην περίπτωση που η ταχύτητα του αυτοκινήτου ξεπεράσει τα...

RENAULT Trafic Van E-Tech Electric: Το μέλλον των επαγγελματικών μεταφορών

0
Η RENAULT παρουσιάζει το νέο Trafic Van E-Tech electric. Το πρώτο όχημα με Software Defined Vehicle αρχιτεκτονική από την Ampere, με τεχνολογία ταχείας φόρτισης...

Black Friday 2025: Προσφορές έως 8.000 ευρώ σε αυτοκίνητα – Δες ποιες μάρκες κατεβάζουν...

0
Δείτε τις προσφορές και τις εκπτώσεις που προσφέρουν ειδικά για την Black Friday, εταιρείες αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών.     Η Black Friday τα τελευταία χρόνια έχει μπει...

To XPENG G6 στην Ελλάδα: Που θα δείτε το νέο ηλεκτρικό SUV

0
Στο Μαρούσι, στο εμπορικό κέντρο Golden Hall εμφανίστηκε το πολυτελές ηλεκτρικό G6, το πρώτο μοντέλο της XPENG που ήρθε στην Ελλάδα.   Η XPENG, η νέα...

AION V: Το πρώτο μοντέλο της GAC στην Ελλάδα. Τιμές και εκδόσεις

0
Το νέο AION V είναι ένα αμιγώς ηλεκτρικό C-SUV με 510χλμ. αυτονομία, ταχεία φόρτιση σε 18’, κορυφαία άνεση και 5 αστέρια στο Euro NCAP....

Ράλι Σαουδικής Αραβίας: Δείτε το shakedown και την εκκίνηση (video)

0
Ο Kalle Rovanpera ξεκίνησε το Ράλι Σαουδικής Αραβίας με τον ταχύτερο χρόνο στο shakedown, δίνοντας τον τόνο για τον αγώνα που θα κρίνει τον...

Ταξίδι στην Ισλανδία με MINI Countryman SE ALL4. Περιπέτεια στα Φιόρδ

0
Από καταιγίδες σε παγετώνες. Δείτε πώς το MINI Countryman SE ALL4 αντιμετωπίζει την πιο επικίνδυνη διαδρομή της Ισλανδίας διανύοντας 2.300 χλμ. σε αφιλόξενα εδάφη.   Η...

Αυστηροί έλεγχοι της Τροχαίας: Σύλληψη οδηγού που κινούνταν με 230 χλμ./ώρα υπό την επήρεια...

0
Οδηγός πιάστηκε στη ΝΕΟ Αθηνών-Λαμίας με 230 χλμ./ώρα και θετικό αλκοτέστ. Οι εντατικοί έλεγχοι της Τροχαίας συνεχίζονται.     Με εντατικούς ρυθμούς συνεχίζονται οι έλεγχοι της Τροχαίας....