RENAULT Megane R.S. Ultime: Το τελευταίο μοντέλο της Renault Sport

Κοινοποίησε το άρθρο

Το RENAULT Megane R.S. Ultime είναι το τελευταίο μοντέλο που έχει την…υπογραφή της Renault Sport. Τα σπορ μοντέλα της γαλλικής φίρμας αναλαμβάνει πλέον η ALPINE.

Το RENAULT Megane R.S. είναι ίσως το κορυφαίο μοντέλο παραγωγής που δημιούργησε η Renault Sport. Η…καριέρα του ξεκίνησε το 2003 και μέχρι σήμερα κέρδισε σημαντικές διακρίσεις, εντός και εκτός…αγωνιστικών χώρων.
Για να τιμήσει την ιστορία του ξεχωριστού αυτού μοντέλου, η RENAULT δημιούργησε μια τελευταία και συλλεκτική έκδοσή του.
Πρόκειται για το Megane R.S. Ultime, το οποίο θα παραχθεί σε 1.976 αριθμημένες μονάδες. Αριθμός, κάθε άλλο παρά τυχαίος. Αφού το 1976 ιδρύθηκε η Renault Sport.

Volvo Ex30

Το Megane R.S. Ultime βασίζεται στο Megane R.S. Trophy και διαθέτει τα χαρακτηριστικά σήματα της Renault Spor, αλλά και συγκεκριμένα γραφικά εμπνευσμένα από το νέο λογότυπο της RENAULT.  Ξεχωρίζουν οι σε μαύρες ματ λωρίδες, στην οροφή, στο καπό, τον πίσω προφυλακτήρα, τις πόρτες και τα φτερά. Μαύρες είναι και πολλές λεπτομέρειες, όπως τα λογότυπα, οι χειρολαβές των θυρών, τα πλαίσια των παραθύρων, οι τροχοί, τα μπουλόνια, τα καπάκια στις πλήμνες, ο πίσω διαχύτης και το σπόιλερ στον μπροστινό προφυλακτήρα, που διαθέτει γυαλιστερό φινίρισμα και λογότυπο Ultime. Στη δεξιά πλευρά αναγράφεται διακριτικά το «1976».


Το αμάξωμά διαθέτει κατά 60χλστ. φαρδύτερα φτερά εμπρός και 45χλστ. πίσω, πλευρικές εισαγωγές αέρα, φωτιστικά σώματα τεχνολογίας R.S. Vision, κεντρική απόληξη εξάτμισης, κεραία σε μορφή πτερυγίου, πίσω σπόιλερ οροφής και διαχύτη.

Ο στάνταρ εξοπλισμός στο εσωτερικό περιλαμβάνει καθίσματα μπάκετ της Recaro με επένδυση αλκαντάρα, σε απόχρωση titanium black και κεντημένο λογότυπο R.S. Η κάρτα-κλειδί hands free του Megane R.S. Ultime είναι διακοσμημένη με τις λωρίδες σε μοτίβο «διαμαντιού». Τα μαρσπιέ είναι αποκλειστικά, ενώ κάθε μοντέλο φέρει το δικό του αριθμημένο μεταλλικό πινακιδάκι δίπλα στο λεβιέ των ταχυτήτων στη βάση της κεντρικής κονσόλας. Το πινακιδάκι φέρει επίσης και την υπογραφή του Laurent Hurgon, του οδηγού που συνέβαλε στην εξέλιξη και δούλεψε πάνω στο Megane R.S. σε ολόκληρη την καριέρα του, κατέχοντας μέχρι σήμερα το ρεκόρ στις πίστες του Nürburgring, της Suzuka και του Spa-Francorchamps.

Η έκδοση Ultime περιλαμβάνει πολλά από τα συστήματα των Megane R.S. και Megane R.S. Trophy. Την οθόνη πλοήγησης 9,3 ιντσών με ηχοσύστημα Hi-Fi της Bose, τον ψηφιακό πίνακα οργάνων με οθόνη 10 ιντσών, το R.S. Monitor όργανο τηλεμετρίας, το προσαρμοζόμενο cruise control και το σύστημα υποβοήθησης ελιγμών με απεικόνιση περιβάλλοντος 360°.
Ο προαιρετικός εξοπλισμός περιλαμβάνει σύστημα head-up-display, ηλιοροφή και μια ειδικά σχεδιασμένη κουκούλα!
Εκτός από τη…συλλεκτική του εμφάνιση, το συγκεκριμένο RENAULT θα προσφέρει και κορυφαίες επιδόσεις. Άλλωστε βασίζεται στο Megane R.S. και κινείται από έναν 4κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 300 ίππων, με ροπή 420Nm, κιβώτιο ταχυτήτων EDC και μηχανικό διαφορικό Torsen. Για να επιταχύνει από στάση ως τα 100 χλμ./ώρα χρειάζεται 5,7 δευτερόλεπτα.
Διαθέτει ακόμα τα semi-slick ελαστικά Bridgestone Potenza S007, που εξελίχθηκαν ειδικά για το Megane R.S. Trophy R, σε συνδυασμό με ζάντες Fuji Light 19 ιντσών και φρένα της Brembo με διπλή χύτευση και κόκκινες δαγκάνες.
Ο…αγωνιστικός του εξοπλισμός συμπληρώνεται με την ανεξάρτητη ανάρτηση στον μπροστινό άξονα, το χαμηλωμένο πλαίσιο Cup, τα υδραυλικά bump stops και το σύστημα τετραδιεύθυνσης 4CONTROL.

Κάπως έτσι ολοκληρώνεται η παρουσία της Renault Sport στα κορυφαία, σπορ μοντέλα της γαλλικής φίρμας.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Φόρμουλα 1: Το…βάρος μετράει (video)

0
Δείτε ένα video το οποίο εξηγεί τη σημαντικό ρόλο που παίζει το βάρος των μονοθεσίων της Φόρμουλα 1 και απαντά σε πολλά ερωτήματα.     Στη Φόρμουλα...

Όλα τα FORD, τώρα με επιτόκιο 0,9%

0
Νέα εποχή στην χρηματοδότηση φέρνει η FORD Finance με χαμηλό ετήσιο ονομαστικό επιτόκιο μόλις 0,9% σε συνδυασμό με την 8ετή εργοστασιακή εγγύηση Ford Protect...

BYD Atto 2 DM-i: Το νέο plug-in hybrid SUV με κατανάλωση 1,8λτ./100χλμ. και 1.000χλμ....

0
Το BYD Atto 2 DM-i είναι το νέο plug-in hybrid compact SUV με κατανάλωση 1,8λτ./100 χλμ. αυτονομία 1.000 χλμ. και προηγμένη τεχνολογία Super Hybrid...

Square Campus: Το νέο «εργοστάσιο θαυμάτων» της HYUNDAI που αλλάζει το μέλλον των...

0
Η HYUNDAI εδραιώνεται στην Ευρώπη, δημιουργεί κέντρο–κολοσσό στη Γερμανία, το Square Campus και ετοιμάζει τεχνολογίες που δεν έχουμε ξαναδεί.   Το Hyundai Motor Group εγκαινίασε το...

LEAPMOTOR B10: Ήρθε στην Ελλάδα – Τιμές

0
Το ολοκαίνουργιο LEAPMOTOR B10 κάνει ντεμπούτο στην ελληνική αγορά έχοντας κορυφαία ψηφιακή τεχνολογία, ευρυχωρία και πρακτικότητα, αλλά και τιμές που συναντάμε σε μικρότερα μοντέλα.     Το...

Τα πρώτα μονοθέσια που… δεν έχουν οδηγό! Δες πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη σπάει κάθε...

0
Ανακάλυψε την A2RL: Αγώνες ταχύτητας χωρίς οδηγούς, AI μονοθέσια με ταχύτητες 250 χλμ./ώρα και μάχες ανθρώπου εναντίον Τεχνητής Νοημοσύνης.     Η AbuDhabi Autonomous Racing League (A2RL)...