SUZUKI e Vitara: Ένα BEV SUV για…όλους

Κοινοποίησε το άρθρο

Το νέο ηλεκτρικό Vitara είναι ένα παγκόσμιο αυτοκίνητο, αφού θα κυκλοφορήσει σε όλες της ηπείρους, ενώ δεν θα το δούμε μόνο με τα σήματα της SUZUKI.

 

Volvo Ex30

 

 

Λίγες ημέρες μετά την είδηση ότι η SUZUKI θα κατασκευάσει το επόμενο ηλεκτρικό B- SUV της ΤΟΥΟΤΑ, ήρθε και η επίσημη αποκάλυψη του μοντέλου. Το οποίο είναι το γνωστό Vitara, που θα…μπαίνει πλέον και στην πρίζα.

Το e Vitara βασίζεται στο πρωτότυπο eVX. Tο οποίο παρουσιάστηκε στην Έκθεση Αυτοκινήτου στην Ινδία τον Ιανουάριο του 2023 και στο Japan Mobility Show τον Οκτώβριο του ίδιου έτους.

Tο πρώτο παγκόσμιο στρατηγικό μοντέλο BEV της SUZUKI, σχεδιαστικά είναι “High-Tech & Adventure” όπως υποστηρίζουν οι δημιουργοί του. Με σύγχρονα δηλαδή στοιχεία BEV, αλλά και χαρακτηριστικά ενός SUV με διάθεση για περιπέτειες.

Το αμάξωμα των 4,27 μέτρων έχει μεγάλης διαμέτρου τροχούς, 18 ή 19 ιντσών και μακρύ μεταξόνιο 2,70 μέτρων.

Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν η οθόνη πολλαπλών ενδείξεων, τα πάνελ των θυρών και η κεντρική κονσόλα.

Το σύστημα BEV του ηλεκτρικού Vitara αποτελείται από τον υψηλής απόδοσης eAxle που ενσωματώνει το μοτέρ και τον inverter. Mαζί με τις μπαταρίες λιθίου-σιδήρου-φωσφόρου (LFP). Υπόσχεται μάλιστα εξαιρετικές επιταχύνσεις τόσο από στάση, όσο και εν κινήσει από χαμηλές σε υψηλές ταχύτητες.

Με μπαταρία 49 kWh ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 140 ίππους. Η ισχυρότερη μπαταρία των 61 kWh εξασφαλίζει 170 ίππους στη δικίνητη και 180 ίππους στην τετρακίνητη έκδοση. Η οποία έχει μέγιστη ροπή 300 Nm.

Για να πηγαίνει…παντού, φροντίζει το ALLGRIP-e. Το ηλεκτρικό σύστημα τετρακίνησης με δύο ανεξάρτητα eAxles μπροστά και πίσω. Επιπλέον, περιλαμβάνει λειτουργία Trail για ομαλή έξοδο από δύσκολα εδάφη. Μειώνοντας την ισχύ στους τροχούς που σπινάρουν, διανέμοντας τη ροπή κίνησης στον αντίθετο τροχό με την καλύτερη πρόσφυση.

Η πλατφόρμα του νέου SUZUKI περιλαμβάνει το νέο Heartect-e ειδικά για BEV. Mε ελαφριά δομή, προστασία της μπαταρίας υψηλής τάσης και ευρύχωρο εσωτερικό. Η δομή του δαπέδου έχει σχεδιαστεί προκειμένου να μην υπάρχουν μηχανικά μέρη κάτω από αυτό, μεγιστοποιώντας τη χωρητικότητα της μπαταρίας.

Η κατασκευή του e Vitara θα γίνεται στη Suzuki Motor Gujarat, στην Ινδία. Η παραγωγή θα ξεκινήσει την άνοιξη του 2025, με τις πωλήσεις να αναμένεται να αρχίσουν το καλοκαίρι του 2025.

Square Campus: Το νέο «εργοστάσιο θαυμάτων» της HYUNDAI που αλλάζει το μέλλον των...

0
Η HYUNDAI εδραιώνεται στην Ευρώπη, δημιουργεί κέντρο–κολοσσό στη Γερμανία, το Square Campus και ετοιμάζει τεχνολογίες που δεν έχουμε ξαναδεί.   Το Hyundai Motor Group εγκαινίασε το...

LEAPMOTOR B10: Ήρθε στην Ελλάδα – Τιμές

0
Το ολοκαίνουργιο LEAPMOTOR B10 κάνει ντεμπούτο στην ελληνική αγορά έχοντας κορυφαία ψηφιακή τεχνολογία, ευρυχωρία και πρακτικότητα, αλλά και τιμές που συναντάμε σε μικρότερα μοντέλα.     Το...

Τα πρώτα μονοθέσια που… δεν έχουν οδηγό! Δες πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη σπάει κάθε...

0
Ανακάλυψε την A2RL: Αγώνες ταχύτητας χωρίς οδηγούς, AI μονοθέσια με ταχύτητες 250 χλμ./ώρα και μάχες ανθρώπου εναντίον Τεχνητής Νοημοσύνης.     Η AbuDhabi Autonomous Racing League (A2RL)...

FORD Ranger Plug-In Hybrid Trailer Backup Assist: Το pick-up που μπαίνει στην πρίζα και...

0
Με το Trailer Backup Assist της FORD Pro, οι οδηγοί του νέου Ranger Plug-In Hybrid δεν χρειάζεται πλέον να κάνουν συνεχείς διορθώσεις με το...

SEAT Days – “Black Friday Edition με όφελος έως 1.500€

0
Το νέο προωθητικό πρόγραμμα SEAT Days – “Black Friday Edition” αφορά ετοιμοπαράδοτα Ibiza, Arona και Leon με το όφελος για τον υποψήφιο αγοραστή να...