Με εκπλήξεις και ανακατατάξεις στην κορυφή εξελίχθηκε η δεύτερη ημέρα του Ράλι Ακρόπολις. Στην πρώτη θέση πέρασε ο Neuville με HYUNDAI i20N.
Απρόβλεπτο όπως πάντα και, ίσως το «σκληρότερο» των τελευταίων χρόνων, το Ράλι Ακρόπολις εξακολουθεί να είναι ένας αγώνας «επιβίωσης».
Για τα πολυάριθμα απρόοπτα της πρώτης ημέρας έχετε διαβάσει στο gonews.gr.
Το πρωί του Σαββάτου ο Ott Tanak ξεκίνησε την πρώτη ειδική διαδρομή της ημέρας, στο Ρεγγίνι, έχοντας 21,8” διαφορά από τον Sordo. O Εσθονός όμως αναγκάστηκε δύο φορές, μέσα στην ειδική, να αλλάξει λάστιχα στο HYUNDAI i20N.
Η απώλεια χρόνου ήταν σημαντική, με αποτέλεσμα να πέσει στην τέταρτη θέση. Και τον Sordo, να περνάει στην πρώτη θέση έχοντας 7,2” πίσω του τον Neuville που σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο.
Η διαφορά τους αυξήθηκε στα 10,3” στη Θήβα, όπου ταχύτερος ήταν ο Ogier.
Ακολούθησε το πρώτο πέρασμα από τους Άγιους Θεοδώρους, οι οποίοι μάλλον δεν.. προστάτευσαν τον Sordo.
Γιατί 12 χιλιόμετρα πριν το τέλος, ένα κλατάρισμα του στοίχισε 50 δευτερόλεπτα. Αναγκάστηκε μάλιστα να συνεχίσει χωρίς το δεξί πίσω μέρος του αμαξώματος του i20. Το οποίο είναι από ανθρακονήματα και, μόλις το…ακουμπήσεις σπάει, όπως είπε απογοητευμένο ο Ισπανός.
Έτσι, πρώτος στη γενική κατάταξη πέρασε ο Neuville, με το…μυαλό του να πηγαίνει και στο σημαντικό προβάδισμά του στη βαθμολογία του πρωταθλήματος.
Με τις διαφορές πλέον να έχουν μεγαλώσει, στο Λουτράκι, όπου ταχύτερος ήταν ο Tanak, ο Neuville παρέμεινε στην πρώτη θέση. Και, χωρίς να ρισκάρει διατηρήθηκε και μετά το δεύτερο πέρασμα από τους Αγίους Θεοδώρους, έχοντας διαφορά 52,6” από τον Sordo.
Τον οποίο πλησίασε στα 27” ο Ogier, που όπως και στο πρώτο πέρασμα, έκανε τον ταχύτερο χρόνο. Αντίθετα ο Evans, που όπως και την πρώτη ημέρα, συνέχιζε τις…χαμηλές πτήσεις, είχε ένα τουμπάρισμα. Με αποτέλεσμα να αλλάξει το σχήμα του Yaris και τελικά να μην καταφέρει να φτάσει στη Μαλακάσα.
Το δεύτερο σκέλος του Ράλι Ακρόπολις ολοκληρώθηκε με τη μήκους 1,97 χιλιομέτρων υπερειδική διαδρομή, η οποία έγινε στην Εθνική Οδό Αθηνών Λαμίας. Με αρκετούς θεατές να βρίσκονται στις εγκαταστάσεις του Σ.Ε.Α. Σείριος.
Κάνοντας τον ταχύτερο χρόνο ο Neuville έφυγε για τη Λαμία με διαφορά 53,7΄΄ από τον Sordo. Ακολούθησαν οι Ogier και Tanak, ενώ στην πέμπτη θέση της γενικής κατάταξης βρέθηκε ο Pajari με TOYOTA GR Yaris Rally2.
Η πρώτη δεκάδα συμπληρώθηκε με τους Virves, Rossel, Kajetanowicz, Linnamae και Zaldivar. Όλοι τους με αυτοκίνητα της κατηγορίας WRC2. Όπως άλλωστε και το πρώτο ελληνικό πλήρωμα. Οι Ρουστέμης – Μπακλωρής, οι οποίοι με ένα SKODA Fabia RS βρέθηκαν στη 14η θέση της γενικής κατάταξης.
Πρώτοι στην κατηγορία JuniorWRC, στην οποία όλοι συμμετέχουν με FORD Fiesta Rally 3 είναι οι Norbert και Francesca Maior.
Οι Σερδερίδης – Miclotte με FORD Puma Rally1 είναι στη 17η θέση και οι Χαλκιάς – Κομνός στην 28η με RENAULT Clio Rally3. Μεταξύ αυτών που δεν κατάφεραν να τερματίσουν το Σάββατο, ήταν οι Munster, Καρανικόλας, Κεχαγιάς και Πλάγος.
Η τελευταία ημέρα του ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις θα ξεκινήσει στις 08:59 το πρωί της Κυριακής με την ειδική διαδρομή Οινοχώρι για να ακολουθήσουν δύο περάσματα από Ελευθεροχώρι. Με την τελευταία power stage να ξεκινά στις 13:15.
Δείτε εδώ τη γενική κατάταξη μετά την ολοκλήρωση της δεύτερης ημέρας του Ράλι Ακρόπολις.