ABT XGT 600 ίππων: Δικό σας με 600.000 ευρώ (video)

Κοινοποίησε το άρθρο

 

Η ABT Sportsline δημιούργησε ένα αγωνιστικών προδιαγραφών αυτοκίνητο για το δρόμο, το οποίο απευθύνεται σε 99 ευκατάστατους λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού

 

 

Το ABT XGT είναι το πιο ιδιαίτερο όχημα που βγήκε τα τελευταία χρόνια από το Kempten, όπου βρίσκεται το εργοστάσιο της ABT. Η οποία, είναι γνωστή όχι μόνο για τις βελτιώσεις της, αλλά και για τις αγωνιστικές της επιτυχίες.

Η ABT Sportsline έχει συμμετάσχει σε περισσότερους από 300 αγώνες στο DTM από το 2000, έχει πετύχει δεκάδες νίκες και πάνω από 250 τερματισμούς στο βάθρο και είναι αυτή τη στιγμή η πιο επιτυχημένη ενεργή ομάδα στο Γερμανικό Πρωτάθλημα Τουρισμού.

Έχει δηλαδή την κατάλληλη τεχνογνωσία για ένα τόσο φιλόδοξο δημιούργημα, όπως το XGT. Το οποίο είναι ένα αυτοκίνητο για το δρόμο, αλλά βασίζεται σε ένα καθαρόαιμο αγωνιστικό GT2.

Οι απαιτήσεις όμως του μηχανοκίνητου αθλητισμού και της οδικής κυκλοφορίας απέχουν πολύ μεταξύ τους. Άρα, μόνο εύκολο δεν ήταν το έργο των ανθρώπων της ABT, που χρειάστηκαν δύο χρόνια για να το ετοιμάσουν.

Με περίπου 40 μεμονωμένες εγκρίσεις, η πολύμηνη διαδικασία για να κυκλοφορήσει το XGT στους δρόμους, ξεπέρασε αρκετά το χρόνο που χρειάζονται τα συμβατικά αυτοκίνητα για να πάρουν τη σχετική άδεια.

Το αποτέλεσμα πάντως ήταν οπτικά, η έκδοση δρόμου διαφέρει ελάχιστα από το αγωνιστικό AUDI R8 LMS GT2. Το XGT δεν είναι ένα σούπερ σπορ αυτοκίνητο με αγωνιστική εμφάνιση. Είναι ουσιαστικά ένα νόμιμο αγωνιστικό αυτοκίνητο.

Με 640 ίππους στα 1.400 κιλά του αμαξώματός του πάντως, δύσκολα θα βρει δρόμο για να…ικανοποιηθεί. Και αν βρεθεί σε μποτιλιάρισμα, ο οδηγός του μάλλον θα…κλαίει τα λεφτά του.

Διαβάστε εδώ ποιες είναι οι πόλεις με το χειρότερο μποτιλιάρισμα

Όποιος καταφέρει να βρεθεί στη θέση του οδηγού, θα έχει την αίσθηση ενός πραγματικού αγωνιστικού αυτοκινήτου. Κυριολεκτικά, γιατί ακόμα και το τιμόνι του XGT προέρχεται από την αγωνιστική έκδοση.

Οι τεχνικές τροποποιήσεις στους τομείς της διαχείρισης του κινητήρα, του λογισμικού και του εξαιρετικά σύνθετου συστήματος διάγνωσης, έχουν εφαρμοστεί προσεκτικά προκειμένου να διατηρηθεί ο αγωνιστικός του χαρακτήρας.

Για καθημερινή χρήση, ενσωματώθηκε το σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου του συμβατικού μοντέλου, ο πίνακας οργάνων τροποποιήθηκε για μη αγωνιστική χρήση και προστέθηκαν το χειρόφρενο, το κεντρικό κλείδωμα. Αλλά και μια κάμερα οπισθοπορείας και σύστημα ακινητοποίησης.

Ο πίνακας ελέγχου προσαρμόστηκε στη χρήση του δρόμου και ελέγχει τους ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους εξωτερικούς καθρέπτες, τον κλιματισμό και τις ενδείξεις.

Το σύστημα της εξάτμισης βέβαια τροποποιήθηκε, αφού έπρεπε να πληροί τις προδιαγραφές εκπομπών ρύπων, αλλά και τα επιτρεπόμενα τα επίπεδα θορύβου.

Φυσικά, μεγάλη προσοχή δόθηκε και στον τομέα της ασφάλειας. Ένα πραγματικό XGT μάλιστα, χρησιμοποιήθηκε σε απαιτητικές δοκιμές σύγκρουσης στο πλάι και στο μπροστινό μέρος.

Εκτός από τις εκτεταμένες δοκιμές στο δρόμο, το ABT XGT συμπλήρωσε χιλιάδες χιλιόμετρα στο Nurburgring Nordschleife, το Sachsenring και το Hockenheimring.

Την εξέλιξη του ανέλαβαν οι οδηγοί της ABT στο DTM, Kelvin van der Linde, Scherer Ricardo Feller, ο πρεσβευτής της μάρκας Scherer Frank Stippler, αλλά και ο διευθυντής Motorsport της ABT, Martin Tomczyk.

Το συμπέρασμά τους ήταν ότι: «Η οδική συμπεριφορά, η συμπεριφορά διεύθυνσης και η επιτάχυνση δεν μπορούν να συγκριθούν με κανένα αυτοκίνητο δρόμου». Χάρη στη διπλή ρυθμιζόμενη ανάρτηση με τροποποιημένα ελατήρια, οι φιλόδοξοι οδηγοί, θα έχουν την ευκαιρία να βρουν τη δική τους τέλεια ρύθμιση για κάθε πίστα.

Οι υποψήφιοι πελάτες θα έχουν τέσσερις χρωματικές επιλογές, ενώ μεμονωμένες λύσεις και παραλλαγές είναι δυνατές χάρη στη χειροποίητη κατασκευή του.

Η τιμή του ABT XGT ξεκινά από 600.000 ευρώ και υπάρχουν μόνο 99 σασί που περιμένουν να κατασκευαστούν σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κάθε πελάτη. Ο οποίος μπορεί να είναι κάποιος…ανήσυχος οδηγός ή συλλέκτης σπορ αυτοκινήτων.

Αν είστε κάποιος από αυτούς, μην χάνετε χρόνο. Οι παραγγελίες ξεκίνησαν…

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

FORD E-Transit Courier: Επαγγελματικός εκσυγχρονισμός

Με σύγχρονη εμφάνιση, πρακτικότητα και ανέσεις, το νέο ηλεκτρικό FORD E-Transit Courier υπόσχεται νέα δεδομένα στα συμπαγή επαγγελματικά οχήματα.     Ένα σημαντικό νέο επαγγελματικό μοντέλο έφτασε...

Τα αυτοκίνητα που πρωταγωνιστούν στην Ελλάδα, το 1ο τετράμηνο του 2025

Το PEUGEOT 2008 οδηγεί την κούρσα των ταξινομήσεων στην ελληνική αγορά στο ξεκίνημα του 2025, με τα CITROEN C3 και TOYOTA Yaris και Cross...

Ράλι Ακρόπολις 2025: Διαγωνισμός με…VIP δώρα από τη HYUNDAI

Η Hyundai Ελλάς γιορτάζει τη συμμετοχή της στο Ράλι Ακρόπολις με ένα μεγάλο διαγωνισμό και συναρπαστικά δώρα.     Από τις 26 έως τις 29 Ιουνίου, η…καρδιά...

NISSAN Micra 2025: «Φορτισμένη» επιστροφή (video)

Με δύο επιλογές μπαταριών και υποσχέσεις για ευχάριστες αστικές μετακινήσεις αναμένεται στην Ελλάδα, στο τέλος του 2025, το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό NISSAN Micra.     Η επιστροφή...

BYD Dolphin Surf: Η…χαρά της πόλης – Τιμές

Το Dolphin Surf είναι το πιο προσιτό αλλά και το πιο διασκεδαστικό μοντέλο της BYD, έχοντας χαρακτηριστικά που υπόσχονται ευχάριστες αστικές μετακινήσεις.       Του Ηλία Ματζαβά Συνεχίζοντας...

O Μίκυ Μάους στη Φόρμουλα-1

Ο Μίκυ Μάους και οι φίλοι του ετοιμάζονται για νέες περιπέτειες στο μαγικό κόσμο της Φόρμουλα-1.     Τα τελευταία χρόνια, η Φόρμουλα-1 έχει δει μια τεράστια...

GSE : Ηλεκτρική αναβίωση από την OPEL

Αμιγώς ηλεκτρικά θα είναι πλέον τα OPEL με τα σήματα GSE, τα οποία θα προσπαθήσουν να αποδείξουν ότι ο εξηλεκτρισμός μπορεί να είναι και...

Ράλι Ακρόπολις 2025: Εκκίνηση και υπερειδική διαδρομή στο κέντρο της Αθήνας

Από το Παναθηναϊκό Στάδιο θα ξεκινήσει το Ράλι Ακρόπολις του 2025, ενώ η υπερειδκή διαδρομή θα διεξαχθεί στο χώρο του Ζαππείου.     Με…θέα την Ακρόπολη θα...