ABT XGT 600 ίππων: Δικό σας με 600.000 ευρώ (video)

Κοινοποίησε το άρθρο

 

Η ABT Sportsline δημιούργησε ένα αγωνιστικών προδιαγραφών αυτοκίνητο για το δρόμο, το οποίο απευθύνεται σε 99 ευκατάστατους λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού

 

 

Το ABT XGT είναι το πιο ιδιαίτερο όχημα που βγήκε τα τελευταία χρόνια από το Kempten, όπου βρίσκεται το εργοστάσιο της ABT. Η οποία, είναι γνωστή όχι μόνο για τις βελτιώσεις της, αλλά και για τις αγωνιστικές της επιτυχίες.

Η ABT Sportsline έχει συμμετάσχει σε περισσότερους από 300 αγώνες στο DTM από το 2000, έχει πετύχει δεκάδες νίκες και πάνω από 250 τερματισμούς στο βάθρο και είναι αυτή τη στιγμή η πιο επιτυχημένη ενεργή ομάδα στο Γερμανικό Πρωτάθλημα Τουρισμού.

Έχει δηλαδή την κατάλληλη τεχνογνωσία για ένα τόσο φιλόδοξο δημιούργημα, όπως το XGT. Το οποίο είναι ένα αυτοκίνητο για το δρόμο, αλλά βασίζεται σε ένα καθαρόαιμο αγωνιστικό GT2.

Οι απαιτήσεις όμως του μηχανοκίνητου αθλητισμού και της οδικής κυκλοφορίας απέχουν πολύ μεταξύ τους. Άρα, μόνο εύκολο δεν ήταν το έργο των ανθρώπων της ABT, που χρειάστηκαν δύο χρόνια για να το ετοιμάσουν.

Με περίπου 40 μεμονωμένες εγκρίσεις, η πολύμηνη διαδικασία για να κυκλοφορήσει το XGT στους δρόμους, ξεπέρασε αρκετά το χρόνο που χρειάζονται τα συμβατικά αυτοκίνητα για να πάρουν τη σχετική άδεια.

Το αποτέλεσμα πάντως ήταν οπτικά, η έκδοση δρόμου διαφέρει ελάχιστα από το αγωνιστικό AUDI R8 LMS GT2. Το XGT δεν είναι ένα σούπερ σπορ αυτοκίνητο με αγωνιστική εμφάνιση. Είναι ουσιαστικά ένα νόμιμο αγωνιστικό αυτοκίνητο.

Με 640 ίππους στα 1.400 κιλά του αμαξώματός του πάντως, δύσκολα θα βρει δρόμο για να…ικανοποιηθεί. Και αν βρεθεί σε μποτιλιάρισμα, ο οδηγός του μάλλον θα…κλαίει τα λεφτά του.

Διαβάστε εδώ ποιες είναι οι πόλεις με το χειρότερο μποτιλιάρισμα

Όποιος καταφέρει να βρεθεί στη θέση του οδηγού, θα έχει την αίσθηση ενός πραγματικού αγωνιστικού αυτοκινήτου. Κυριολεκτικά, γιατί ακόμα και το τιμόνι του XGT προέρχεται από την αγωνιστική έκδοση.

Οι τεχνικές τροποποιήσεις στους τομείς της διαχείρισης του κινητήρα, του λογισμικού και του εξαιρετικά σύνθετου συστήματος διάγνωσης, έχουν εφαρμοστεί προσεκτικά προκειμένου να διατηρηθεί ο αγωνιστικός του χαρακτήρας.

Για καθημερινή χρήση, ενσωματώθηκε το σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου του συμβατικού μοντέλου, ο πίνακας οργάνων τροποποιήθηκε για μη αγωνιστική χρήση και προστέθηκαν το χειρόφρενο, το κεντρικό κλείδωμα. Αλλά και μια κάμερα οπισθοπορείας και σύστημα ακινητοποίησης.

Ο πίνακας ελέγχου προσαρμόστηκε στη χρήση του δρόμου και ελέγχει τους ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους εξωτερικούς καθρέπτες, τον κλιματισμό και τις ενδείξεις.

Το σύστημα της εξάτμισης βέβαια τροποποιήθηκε, αφού έπρεπε να πληροί τις προδιαγραφές εκπομπών ρύπων, αλλά και τα επιτρεπόμενα τα επίπεδα θορύβου.

Φυσικά, μεγάλη προσοχή δόθηκε και στον τομέα της ασφάλειας. Ένα πραγματικό XGT μάλιστα, χρησιμοποιήθηκε σε απαιτητικές δοκιμές σύγκρουσης στο πλάι και στο μπροστινό μέρος.

Εκτός από τις εκτεταμένες δοκιμές στο δρόμο, το ABT XGT συμπλήρωσε χιλιάδες χιλιόμετρα στο Nurburgring Nordschleife, το Sachsenring και το Hockenheimring.

Την εξέλιξη του ανέλαβαν οι οδηγοί της ABT στο DTM, Kelvin van der Linde, Scherer Ricardo Feller, ο πρεσβευτής της μάρκας Scherer Frank Stippler, αλλά και ο διευθυντής Motorsport της ABT, Martin Tomczyk.

Το συμπέρασμά τους ήταν ότι: «Η οδική συμπεριφορά, η συμπεριφορά διεύθυνσης και η επιτάχυνση δεν μπορούν να συγκριθούν με κανένα αυτοκίνητο δρόμου». Χάρη στη διπλή ρυθμιζόμενη ανάρτηση με τροποποιημένα ελατήρια, οι φιλόδοξοι οδηγοί, θα έχουν την ευκαιρία να βρουν τη δική τους τέλεια ρύθμιση για κάθε πίστα.

Οι υποψήφιοι πελάτες θα έχουν τέσσερις χρωματικές επιλογές, ενώ μεμονωμένες λύσεις και παραλλαγές είναι δυνατές χάρη στη χειροποίητη κατασκευή του.

Η τιμή του ABT XGT ξεκινά από 600.000 ευρώ και υπάρχουν μόνο 99 σασί που περιμένουν να κατασκευαστούν σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κάθε πελάτη. Ο οποίος μπορεί να είναι κάποιος…ανήσυχος οδηγός ή συλλέκτης σπορ αυτοκινήτων.

Αν είστε κάποιος από αυτούς, μην χάνετε χρόνο. Οι παραγγελίες ξεκίνησαν…

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

SKODA Fabia 130: Η ιστορία των επιδόσεων (video)

Η επετειακή έκδοση 130, είναι το ταχύτερο SKODA Fabia παραγωγής, όλων των εποχών, ενώ δεν κρύβει τις επιρροές του από το αγωνιστικό Fabia Rally2.     H...

Φόρμουλα Ε: Αυτό είναι το μονοθέσιο της CITROEN (video)

Με το ταχύτερο ηλεκτρικό μονοθέσιο που έχει αγωνιστεί ποτέ στο πρωτάθλημα της Φόρμουλα Ε, θα εμφανιστεί η CITROEN στις πίστες.     Η είσοδος της CITROEN στη...

DACIA Bigster mild hybrid G-140 με αυτονομία έως 1.450 χλμ. – Τιμές

Το νέο DACIA Bigster mild hybrid G-140 με κινητήρα διπλού καυσίμου, βενζίνης και υγραερίου είναι άμεσα διαθέσιμο και στην ελληνική αγορά, με πλούσιο εξοπλισμό...

FORD Puma Gen-Ε: Κάντε test drive και κερδίστε έκπτωση

Επισκεφτείτε το δίκτυο των επίσημων εμπόρων της FORD, πραγματοποιείστε το δικό σας test drive και επωφεληθείτε των μοναδικών προνομίων που συνοδεύουν τη δράση FORD...

Παραβάσεις και συλλήψεις για υπέρβαση των ορίων ταχύτητας

Η κατανάλωση αλκοόλ και η υπέρβαση των ορίων ταχύτητας εξακολουθούν να αποτελούν τις κακές συνήθεις αρκετών οδηγών, οι οποίοι αδιαφορούν για το νέο Κ.Ο.Κ.     Η...

Μικρός Δακτύλιος: Μονά – Ζυγά στο κέντρο της Αθήνας

Ο Μικρός Δακτύλιος επέστρεψε στο κέντρο της Αθήνας. Δείτε ποια αυτοκίνητα μπορούν να κυκλοφορούν ελεύθερα και ποιοι δικαιούνται κάρτα ελεύθερης εισόδου και εξόδου.     Η επιστροφή...

Επίσημο: Η LANCIA επιστρέφει στο WRC (video)

Η LANCIA Ypsilon Rally2 HF Integrale ανεμένεται να κάνει την πρώτη της εμφάνιση στο WRC, στο Ράλι Μόντε Κάρλο του 2026.     Η πολυσυζητημένη επιστροφή της...

Ράλι Κεντρικής Ευρώπης 2025: Νικητής ο Rovanpera, πρωταθλήτρια η TOYOTA (video)

Ο ψύχραιμος Kalle Rovanpera επικράτησε στο Ράλι Κεντρικής Ευρώπης βάζοντας…φωτιά στη μάχη του τίτλου, ενώ η TOYOTA Gazoo Racing εξασφάλισε το πέμπτο συνεχόμενο πρωτάθλημα...