Το FORD Puma ανανεώθηκε, προσφέροντας πολυάριθμες νέες τεχνολογίες, συνδεσιμότητα υψηλού επιπέδου, αλλά και ένα εσωτερικό που οι δημιουργοί του υποστηρίζουν ότι δεν θα θέλεις να βγεις ποτέ!
Το σύγχρονο Puma, στα λίγα χρόνια της κυκλοφορίας του έχει καταφέρει να γίνει το πιο επιτυχημένο μοντέλο της FORD στην Ευρώπη. Το ιδιαίτερα κομψό, συμπαγές crossover, μεταξύ άλλων, διαθέτει πρακτικότητα, αλλά κυρίως, προσφέρει απολαυστική οδήγηση. Τώρα, με την ανανεωμένη του έκδοση, υπόσχεται ότι θα το εκτιμήσουν ακόμα περισσότερο οι οδηγοί.
Εξωτερικά, δεν χρειάστηκε να διαφοροποιηθεί ιδιαίτερα. Άλλωστε παραμένει ένα σύγχρονο και «φρέσκο» σχεδιαστικά μοντέλο. Μπροστά υπάρχει το νέο σήμα της FORD, πλαισιωμένο από καινούργια φωτιστικά σώματα, με νέα φωτεινή υπογραφή σε στιλ «νυχιού».
Οι εκδόσεις Titanium εμπνέονται από το μεγαλύτερο…αδελφάκι του νέου Puma. Το Kuga. Με μια μάσκα χωρίς χρώμιο, η οποία προσδίδει μια νεανική εμφάνιση. Οι εκδόσεις ST-Line υιοθετούν μία μοναδική, σπορ σχεδίαση στο εμπρός τμήμα. Οι εκδόσεις ST-Line X διαθέτουν επίσης μια αποκλειστική πίσω αεροτομή.
Το νέο Puma διατίθεται σε έξι χρώματα, συμπεριλαμβανομένου του νέου, για το μοντέλο, Cactus Grey. Μπορεί να εξοπλιστεί με ζάντες αλουμινίου με διάμετρο από 17 έως 19 ίντσες, ανάλογα με την έκδοση. Ένα ακόμα πρόσθετο διακριτικό του αυτοκινήτου είναι ο φωτισμός εδάφους που προβάλλει το λογότυπο του Puma κατά την είσοδο ή την έξοδο του οδηγού από το όχημα.
Η ανανέωση στο εσωτερικό αναμφίβολα είναι πιο εμφανής. Η Ford Design αποφάσισε να δημιουργήσει ένα πραγματικά σύγχρονο «καταφύγιο», όπως χαρακτηρίζει την καμπίνα. Συνδυάζοντας καινοτόμα χαρακτηριστικά όπως κομψή αισθητική, σπορ σχεδίαση και τεχνολογίες αιχμής.
Χάρη στη μονόχρωμη απόχρωση της καμπίνας, το εσωτερικό του νέου Puma αποπνέει μια απέριττη γοητεία. Οι επιφάνειες αγκαλιάζουν τους επιβάτες και εκτείνονται απρόσκοπτα από τη μια πόρτα στην άλλη. Ενσωματώνοντας έναν πίνακα οργάνων με λεπτούς αεραγωγούς, ένα σμιλεμένο σε σχεδίαση, τρισδιάστατο soundbar, ένα ολοκαίνουργιο σπορ τιμόνι με δύο ακτίνες και επίπεδο κάτω τμήμα, καθώς και δύο εντυπωσιακές ψηφιακές οθόνες.
Διαθέτει ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,8 ιντσών με δυνατότητα προσαρμογής, ώστε να προβάλει με ευκρινή γραφικά τις πληροφορίες που οι οδηγοί θεωρούν πιο χρήσιμες. Η κεντρική οθόνη με διαγώνιο 12 ίντσες και οριζόντιο προσανατολισμό, είναι τοποθετημένη ψηλά στην κεντρική κονσόλα δίνοντας την αίσθηση ότι «αιωρείται». Αυτή έχει κλίση προς τη μεριά του οδηγού ώστε να διευκολύνει την αλληλεπίδραση και να ενισχύει την σπορ αίσθηση του cockpit.
Για την αίσθηση πολυτέλειας, φροντίζει ο διακριτικός ατμοσφαιρικός φωτισμός. Τα καθίσματα, το τιμόνι και το νέο, συρόμενο υποβραχιόνιο έχουν επένδυση από συνθετικό δέρμα Sensico. Με διακριτικές ραφές σε χρώμα Cool Grey στις εκδόσεις Titanium και έντονες κόκκινες σταυροβελονιές για τις ST-Line. Υπάρχουν ακόμα μερικές νέες…πινελιές, όπως τα σπορ πεντάλ, τα μαρσπιέ από κράμα αλουμινίου υψηλής ποιότητας και η σκουρόχρωμη εσωτερική επένδυση οροφής.
Το παρμπρίζ από λαμιναρισμένο (ακουστικό) κρύσταλλο του νέου Puma συμβάλλει επίσης στην αίσθηση «καταφυγίου», βελτιώνοντας την ηχομόνωση. Διαθέσιμη είναι και μια ανοιγόμενη πανοραμική γυάλινη οροφή, η οποία …πλημμυρίζει το εσωτερικό του αυτοκινήτου με φως.
Το νέο Ford Puma εντάσσεται πλήρως και αρμονικά στην καθημερινή ζωή των επιβατών του, είτε προγραμματίζουν τη δουλειά τους είτε διασκεδάζουν, χρησιμοποιώντας το τελευταίας γενιάς σύστημα SYNC 4. Το οποίο είναι συνδεδεμένο στο cloud και διαθέτει ένα στάνταρ μόντεμ 5G.
Το οποίο προσφέρει ταχύτατη συνδεσιμότητα εν κινήσει. Υποστηρίζοντας ταυτόχρονα το Alexa Built-in ως κινητό προσωπικό βοηθό που απαντά σε ερωτήματα ή μεταδίδει μουσική κατόπιν σχετικών αιτημάτων, μέσω του προαιρετικού ηχοσυστήματος B&O με 10 ηχεία.
Τα smartphones φυσικά μπορούν να ενσωματωθούν απρόσκοπτα με τη χρήση ασύρματων Apple CarPlay και Android Auto.
Για την ακόμα καλύτερη πρακτικότητα, το καινοτόμο MegaBox προσφέρει τώρα επιπλέον 80 λίτρα αποθηκευτικού χώρου στο δάπεδο του χώρου αποσκευών. Αυτό σημαίνει ότι αντικείμενα ύψους έως και περίπου 115 εκ. μπορούν να αποθηκευτούν όρθια. Με το MegaBox ο χώρος αποσκευών του μήκους 4,2 μέτρων Puma, έχει χωρητικότητα 456 λίτρα, με τα πίσω καθίσματα στη θέση τους.
Πολυάριθμα είναι και τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού, που περιλαμβάνουν την τεχνολογία Intelligent Adaptive Cruise Control. Σε συνδυασμό με το σύστημα κάμερας surround-view 360ο, επιτρέπει στο όχημα να προσαρμόζει αυτόματα την ταχύτητα στις στροφές ή στις εξόδους των αυτοκινητόδρομων.
Κάτω από το καπό βρίσκεται η…δοκιμασμένη και επιτυχημένη συνταγή. Ο υβριδικός κινητήρας 1.0 EcoBoost MHEV με 125 και 155 ίππους στις εκδόσεις Titanium, ST-Line και ST-Line X.
Η υψηλών επιδόσεων ST Powershift, η ισχυρότερη έκδοση παραγωγής του κινητήρα 1.0 EcoBoost που έχει κατασκευάσει ποτέ η FORD, έχει 170 ίππους. Αλλά και μέγιστη ροπή 248 Nm, ενώ συνδυάζεται με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με επτά σχέσεις.
Εξωτερικά η συγκεκριμένη έκδοση ξεχωρίζει για το εντυπωσιακό splitter της Ford Performance, το οποίο αυξάνει την κάθετη δύναμη στο εμπρός μέρος κατά σχεδόν 80% σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις του νέου Puma. Με τη χαρακτηριστική άνω και κάτω μάσκα ST, να μεγιστοποιεί τις δυνατότητες ψύξης και απόδοσης του κινητήρα.
Μέσα στο 2024 αναμένεται και το το αμιγώς ηλεκτρικό Puma Gen-E.
Τα επιλέξιμα προφίλ οδήγησης (Drive Modes) του νέου Puma περιλαμβάνουν τις επιλογές Normal, Eco, Sport και Slippery και βοηθούν τους οδηγούς να προσαρμόσουν τις αντιδράσεις του συστήματος κίνησης στις εκάστοτε συνθήκες και ανάγκες οδήγησης
Το FORD Puma μπορεί να ανανεώθηκε, αλλά, η συμβατότητα με τις ενημερώσεις λογισμικού Ford Software Update, του εξασφαλίζουν τη δυνατότητα να εξελίσσεται συνεχώς.
Οι τιμές του νέου FORD Puma στην Ελλάδα αναμένεται να ξεκινούν από 26.655 ευρώ.
Το υπάρχον Puma πάντως, εξακολουθεί να είναι διαθέσιμο, για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων, με τους προνομιακούς όρους του προγράμματος Ford Value. Το οποίο περιλαμβάνει προκαταβολή από 4.799 ευρώ, χρηματοδότηση με ετήσιο ονομαστικό επιτόκιο 2,99%, επιπλέον όφελος 1.000 ευρώ καθώς και την 8ετή εργοστασιακή εγγύηση της Ford Protect.