CITROEN C3 2024: Έρχεται με…φόρα (τιμές)

Κοινοποίησε το άρθρο

Το ολοκαίνουργιο CITROEN C3, υπόσχεται ότι θα…ταράξει τα νερά της αγοράς, όχι μόνο με τα χαρακτηριστικά του, αλλά και με τις ιδιαίτερα ελκυστικές τιμές του.

 

 

Όταν πριν μερικούς μήνες έγινε η αποκάλυψη της νέας γενιάς του C3, οι άνθρωποι της CITROEN υποσχέθηκαν κορυφαία άνεση. Κάτι δηλαδή αναμενόμενο. Αλλά και δελεαστική τιμολογιακή πολιτική. Η οποία τελικά είναι γεγονός.

Αναλυτική παρουσίαση για τα νέα χαρακτηριστικά που διακρίνουν το καινούργιο CITROEN C3, έχετε ήδη διαβάσει στο gonews.gr.

Η νέα γενιά του επαναστατικού CITROEN C3 έρχεται σύντομα και στην ελληνική αγορά. Με τρεις εκδόσεις εξοπλισμού και αρκετές δυνατότητες εξατομίκευσης.

Η πρώτη επιλογή στους κινητήρες είναι ο νέας γενιάς βενζινοκινητήρας 1,2 Turbo με ισχύ 100 ίππων. Συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων, με τις εκπομπές CO2 να κυμαίνονται από 126 έως 128 γραμ./χλμ.

Ο ίδιος κινητήρας εφοδιάζει και την υβριδική έκδοση. Η οποία έχει τη δυνατότητα έως και 50% αμιγούς ηλεκτρικής κίνησης εντός των αστικών κέντρων. Διαθέτει επιπλέον μία μπαταρία ιόντων λιθίου 48V, η οποία επαναφορτίζεται κατά τη διάρκεια συγκεκριμένων φάσεων οδήγησης.

Αλλά και ένα νέο εξηλεκτρισμένο κιβώτιο ë-DCS6 διπλού συμπλέκτη, με ενσωματωμένο ηλεκτροκινητήρα ë-Motor 21 kW, που παράγεται στη Γαλλία.

Το C3 Hybrid 100 έχει ροπή 205 Nm (55 Nm από τον ηλεκτροκινητήρα) ενώ οι εκπομπές ρύπων (117 γραμμάρια CO2/χλμ.) και η κατανάλωση είναι μειωμένες σχεδόν κατά 10% σε σύγκριση με μία αντίστοιχη βενζινοκίνητη έκδοση.

Αξιοσημείωτο είναι ότι κατά την επιτάχυνση, ο ηλεκτροκινητήρας προσφέρει επιπλέον ισχύ 9 kW (περίπου 12 ίππους), εξασφαλίζοντας αμεσότητα και πιο σπορ αίσθηση. Η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 9,9΄΄.

Το νέο C3 πάντως φιλοδοξεί να αλλάξει το κατεστημένο στην κατηγορία Β. Κυρίως με την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Διαθέτει κινητήρα 113 ίππων (83kW) και πλήρως αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Επιταχύνει από στάση ως τα 100 χλμ./ώρα σε 10,4 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 135 χλμ./ώρα.

Στο e-C3, είναι η πρώτη φορά στον όμιλο Stellantis, που η σχεδιασμένη αποκλειστικά για ηλεκτρικά πλατφόρμα, χρησιμοποιεί μια μπαταρία 44 kWh LFP (Lithium Ferro Phosphate).

Προσφέρει έως και 326 χιλιόμετρα αυτονομία σε συνδυασμένο κύκλο βάσει WLTP. Η δυνατότητα ταχείας φόρτισης με συνεχές ρεύμα (DC) 100kW, επιτυγχάνει επαναφόρτιση από το 20 έως το 80% της χωρητικότητας σε μόλις 26 λεπτά.

Η στάνταρ επαναφόρτιση με εναλλασσόμενο ρεύμα (AC), από 20% έως 80%, διαρκεί περίπου 4 ώρες και 20 λεπτά με ισχύ 7kW ή 2:52′ εφόσον διατίθεται φορτιστής ισχύος 11 kW.

Ο χρήστης έχει επίσης τη δυνατότητα να προγραμματίζει τις διαδρομές του. Αλλά και να παρακολουθεί σε πραγματικό χρόνο, την κατάσταση φόρτισης και το επίπεδο της μπαταρίας, χάρη στη νέα εφαρμογή e-ROUTES.

Το νέο C3 είναι ακόμα πιο «συνδεδεμένο» προσφέροντας δύο επίπεδα infotainment. Τα οποία διευκολύνουν τη γρήγορη πρόσβαση σε χρήσιμα χαρακτηριστικά που χρειάζονται στην καθημερινότητα του οδηγού. Φυσικά είναι τεχνολογικά προηγμένο και προσφέρει όλα τα σύγχρονα συστήματα ασφάλειας.

Οι τιμές, με την προωθητική ενέργεια της ελληνικής αντιπροσωπείας της CITROEN, ξεκινούν από 16.900 ευρώ για την έκδοση 1.2T 100 YOU! Η PLUS αρχίζει από 18.900 ευρώ και η πλουσιότερη MAX, από 19.900 ευρώ.

Το υβριδικό C3 Hybrid 100 e-DCS6 PLUS ξεκινά από 21.900 ευρώ, ενώ 1.000 ευρώ ακριβότερη είναι η έκδοση MAX.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον, σε συνδυασμό και με την κρατική επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3», παρουσιάζουν και οι τιμές του e-C3.
Από 19.710 ευρώ αρχίζει η έκδοση BEV 320 113hp YOU! Και από 21.226 ευρώ η PLUS, ενώ η MAX κοστίζει 21.984 ευρώ.

Το νέο CITROEN C3 με θερμικό ή ηλεκτρικό κινητήρα, αναμένεται στην Ελλάδα τον Νοέμβριο ή τον Δεκέμβριο. Η παραγωγή των υβριδικών εκδόσεων θα ξεκινήσουν τον Φεβρουάριο του 2025.

Αναμφίβολα το νέο C3 είναι μια καινούργια πρόταση, που αναμένεται να κάνει αίσθηση στη δημοφιλή κατηγορία B. Στη CITROEN πάντως είναι σίγουροι ότι με το νέο τους μοντέλο, θα ξεκινήσει η…επανάσταση!

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

GET LOST Project Safari: Μια Elise για τα…βουνά

Το Project Safari είναι το πρώτο δημιούργημα της νέας εταιρείας GET LOST, η οποία υπόσχεται διασκεδαστικές, χωμάτινες περιπέτειες με ένα αυτοκίνητο που αρχικά γεννήθηκε...

RENAULT Austral 2025: Υβριδικός εκσυγχρονισμός

Με αναβαθμισμένα υβριδικά συστήματα κίνησης, μεγάλες δυνατότητες δικτύωσης και πολυάριθμα ηλεκτρονικά συστήματα έρχεται το ανανεωμένο RENAULT Austral.   To μήκους 4,5 μέτρων RENAULT Austral έχοντας δώσει...

Εαρινό Ράλι ΦΙΛΠΑ 2025

Λάμψη από το παρελθόν έδωσαν τα πολυάριθμα κλασικά αυτοκίνητα που συμμετείχαν στο Εαρινό Ράλι της ΦΙΛΠΑ.     Οι πανέμορφες Σπέτσες ήταν ο τελικός προορισμός του Εαρινού...

Η LANCIA επέστρεψε στους αγώνες ράλι (video)

Το Ράλι Regione Piemonte ήταν ο αγώνας στον οποίο έγινε η πρώτη εμφάνιση της σύγχρονης LANCIA στους αγώνες.     Περισσότεροι από 25.000 θεατές βρέθηκαν στην Άλμπα,...

Σε ποια αυτοκίνητα βρέθηκαν «καρχαρίες»

Καλά κρυμμένους καρχαρίες θα ανακαλύψετε αν…βουτήξετε στα βάθη του Grandland, αλλά και άλλων μοντέλων της OPEL.     Ένα Κυριακάτικο απόγευμα το 2004, ο σχεδιαστής Dietmar Finger...

Η Ελληνική Αστυνομία τρέχει αθόρυβα, με…500

Στην…πρίζα βρίσκεται η ΕΛ.ΑΣ αφού πλέον στον στόλο της βρίσκονται και αμιγώς ηλεκτρικά FIAT 500.   Στο ρυθμό της ηλεκτροκίνησης βρίσκεται πλέον και η Ελληνική Αστυνομία....

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας 2025: 2ος Αγώνας – Μέγαρα

Θέαμα και αρκετά εντυπωσιακά αυτοκίνητα από το παρελθόν, είχε ο δεύτερος αγώνα του Autovison Hellenic Auto GP 2025, που φιλοξενήθηκε στην πίστα των Μεγάρων.     Μετά...

TOTEM GT Super Jarama: Σχεδιασμένο στα όνειρα των alfisti

Εμπνευσμένο από την ALFA ROMEO Julia, το TOTEM GT Super Jarama, είναι ένα χειροποίητο υπεραυτοκίνητο με περισσότερους από 600 ίππους.   Όσα χρόνια και αν περάσουν,...