CITROEN C5 Aircross Hybrid 136 e-DCS6 – Τιμές (video)

Κοινοποίησε το άρθρο

 

Με μια νέα υβριδική έκδοση 136 ίππων εμπλουτίζεται η γκάμα του CITROEN C5 Aircross

 

 

To CITROEN C5 Aircross πρόσφατα ανανεώθηκε, αποκτώντας μοντέρνα και δυναμικά χαρακτηριστικά, διατηρώντας την κορυφαία άνεση και την ευρυχωρία. Αλλά έχοντας πλέον και μια πληρέστερη γκάμα. Η οποία, εκτός από το Plug-in Hybrid των 225 ίππων, τώρα αποκτά και ένα νέο, υβριδικό μέλος.

Πρόκειται για C5 Aircross Hybrid 136. To οποίο διαθέτει μια μπαταρία 48V, που επαναφορτίζεται κατά τη διάρκεια της οδήγησης και έναν καινούργιο 3κύλινδρο κινητήρα 1.199 κ.εκ PureTech 136 ίππων. Η μέγιστη ροπή του φτάνει τα 230 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ. ενώ το 40% των εξαρτημάτων του είναι νέο. Αυτό το υβριδικό σύστημα, συνδυάζεται με ένα νέο «εξηλεκτρισμένο» εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη e-DCS6 και έναν ηλεκτροκινητήρα 21kW.

Η επιλογή υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας και καδένας χρονισμού συμβάλλει στην απόδοση και τη στιβαρότητα του νέου συστήματος μετάδοσης κίνησης. Το σύστημα έχει προδιαγραφές Euro 6,4 και καθώς λειτουργεί σύμφωνα με τον κύκλο Miller, ο κινητήρας έχει βελτιωμένη θερμική απόδοση. Ο ηλεκτροκινητήρας μόνιμου μαγνήτη μπορεί να αναπτύξει μέγιστη ισχύ 21kW (28hp) και ροπή 55Nm.

Επιτρέπει στο C5 Aircross να κινείται με 100% ηλεκτρική ισχύ για χαμηλές απαιτήσεις ροπής, σε χαμηλές ταχύτητες, κατά τους ελιγμούς ή την επιβράδυνση και βοηθά τον βενζινοκινητήρα κατά την εκκίνηση. Κατά τη διάρκεια της επιβράδυνσης, λειτουργεί ως γεννήτρια για τη φόρτιση της μπαταρίας, γεγονός που μειώνει ταυτόχρονα τη φθορά των φρένων.

Μια μίζα ιμάντα, που τροφοδοτείται από το ενσωματωμένο σύστημα 48V, επιτρέπει στον βενζινοκινητήρα να ξεκινά γρήγορα και με άμεση απόκριση. Η μπαταρία ιόντων λιθίου με διαθέσιμη χωρητικότητα 432Wh, είναι εγκατεστημένη κάτω από το αριστερό μπροστινό κάθισμα, χωρίς να επηρεάζει το μέγεθος του χώρου αποσκευών ή τον εσωτερικό χώρο στην καμπίνα των επιβατών.

Επιπλέον, χάρη σε έναν μετατροπέα τάσης, μέρος της ηλεκτρικής ενέργειας που παράγεται από το ηλεκτρικό σύστημα, μετατρέπεται σε ισχύ 12V για την τροφοδοσία του ενσωματωμένου εξοπλισμού του αυτοκινήτου. Με αυτόν τον τρόπο, δύο ξεχωριστά ηλεκτρικά δίκτυα μπορούν να λειτουργούν παράλληλα.

Εκπέμποντας 127g CO2/km σύμφωνα με τον μικτό κύκλο WLTP, το C5 Aircross Hybrid 136 εκπέμπει 9% λιγότερο CO2 από την μη εξηλεκτρισμένη βενζινοκίνητη έκδοση. Και αντίστοιχα 12% λιγότερο CO2 από την έκδοση diesel.

Η μέση εξοικονόμηση καυσίμου υπολογίζεται σε 15%, σε σύγκριση με τις αυτόματες βενζινοκίνητες εκδόσεις PureTech 130 EAT8. Η αποδοτικότητα είναι ακόμη μεγαλύτερη όταν το όχημα κινείται σε αστικό περιβάλλον, με μέση εξοικονόμηση καυσίμου σχεδόν 20%!

Το C5 Aircross Hybrid 136 e-DCS6 διατηρεί βέβαια την άνεση και τα χαρακτηριστικά του C5 Aircross. Όπως την ανάρτηση και τα καθίσματα Citroën Advanced Comfort.

Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων έχει αναβαθμιστεί με μια ειδική οθόνη, όπου ο οδηγός έχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για την υβριδική οδήγηση. Ξεχωρίζει το στροφόμετρο σε μπλε χρώμα που δείχνει την 100% ηλεκτρική λειτουργία οδήγησης.

Υπάρχουν ακόμα ενδείξεις για τη ροή ενέργειας του υβριδικού συστήματος κίνησης, την ένδειξη φόρτισης της μπαταρίας και τη λειτουργία οδήγησης, μέσω μετρητή ισχύος (Charge, Eco, Power).
Διαθέσιμο είναι και το ποσοστό της απόστασης που διανύθηκε σε ηλεκτρική λειτουργία, ανά πάσα στιγμή και κατά μέσο όρο.

Το C5 Aircross Hybrid 136 e-DCS6 είναι διαθέσιμο στις εκδόσεις You!, You! Connect, Plus, Max και στην ειδική έκδοση Ε-Series. Οι τιμές ξεκινούν από 31.500 ευρώ και φτάνουν μέχρι τα 38.500 ευρώ για την κορυφαία E-Series. Όπως όλα τα μοντέλα της CITROEN και το C5 Aircross Hybrid 136 e-DCS6 συνοδεύεται από 5ετή εργοστασιακή εγγύηση.

Μέχρι το τέλος του χειμώνα πάντως προσφέρεται με ειδικές εκπτώσεις, μέσω του προγράμματος CITROEN Winter Sales.

 

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Κινούμαι Ηλεκτρικά 3 : Συνεχίζεται το πρόγραμμα επιδοτήσεων

Παραμένει στην…πρίζα το πρόγραμμα Κινούμαι Ηλεκτρικά το οποίο πλέον απευθύνεται σε περισσότερους δικαιούχους, προσφέροντας όμως μικρότερες επιδοτήσεις.     Η αβεβαιότητα σχετικά με τη συνέχιση ή όχι,...

Που θα δείτε το FORD Ranger MS-RT των 240 ίππων

Το αγωνιστικών προδιαγραφών νέο FORD Ranger MS-RT κάνει μια από τις σπάνιες εμφανίσεις του, στο εμπορικό κέντρο Golden Hall.     Το FORD Ranger MS-RT αναμφίβολα είναι...

OMODA & JAECOO: Άνοιξαν οι πρώτες εκθέσεις στην Ελλάδα

Με 7 εκθέσεις αρχικά, σε διάφορα σημεία της Ελλάδας ξεκινά το επίσημο της OMODA & JAECOO.     Η OMODA & JAECOO είναι μια από τις πρόσφατες...

VOLVO: Ζώνες ασφαλείας με τεχνητή νοημοσύνη (video)

Η VOLVO Cars ετοιμάζει την πρώτη στον κόσμο ζώνη ασφαλείας πολλαπλής προσαρμογής, η οποία θα ρυθμίζεται αυτόματα, ανάλογα με τα χαρακτηριστικά των επιβατών.     Η VOLVO...

Ράλι Σαρδηνίας 2025: Δείτε live το shakedown

Δείτε το shakedown του Ράλι Σαρδηνίας, με το οποίο ξεκινά ο έκτος αγώνας του WRC.     Οι κακοτράχαλοι δρόμοι της Σαρδηνίας φιλοξενούν τον έκτο αγώνα του...

Δοκιμή FIAT 600 1.2 Hybrid 110 DCT: Πρακτική φινέτσα

Οδηγούμε το FIAT 600 1.2 Hybrid των 110 ίππων, το οποίο αποδεικνύεται μια σύγχρονη, ολοκληρωμένη πρόταση που στέκεται με αξιώσεις στην κατηγορία των B-SUV.     Του...

Παράταση της δράσης e-Astypalea

Μέχρι το τέλος του 2025 έχουν τη δυνατότητα να υποβάλλουν αιτήσεις για επιδοτήσεις οι ενδιαφερόμενοι του προγράμματος e-Astypalea.     Η προσπάθεια για να γίνει η Αστυπάλαια...

Η Μπαρτσελόνα στο ρυθμό της CUPRA

Οι ποδοσφαιριστές της ανδρικής ομάδας της Μπαρτσελόνα παρέλαβαν τα καινούρια και εξατομικευμένα CUPRA με τα οποία θα κυκλοφορούν στο εξής.     Με ιδιαίτερη επιτυχία για την...