FERRARI SP-8: Έτοιμη η…παραγγελία (video)

Κοινοποίησε το άρθρο

 

Συνεχίζοντας να ικανοποιεί τις απαιτήσεις των πελατών της η FERRARI, ετοίμασε την SP-8. Ένα ακόμα μοναδικό μοντέλο στη σειρά One-Off της ιταλικής φίρμας.

 

Όπως πριν λίγο καιρό η KC23, έτσι τώρα και η FERRARI SP-8 είναι ένα και μοναδικό αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε κατά παραγγελία. Και δεν θα υπάρξει δεύτερο. Το 8 πάντως στο όνομα της συγκεκριμένης FERRARI, δεν είναι τυχαίο.

Ο πελάτης που παρήγγειλε την SP-8 κατάγεται από την Ταϊβάν. Ο αριθμός 8 είναι σημαντικός καθώς θεωρείται εξαιρετικά τυχερός στην κινεζική κουλτούρα, προμηνύοντας παραδοσιακά επιτυχία, καλή τύχη και προσωπικά επιτεύγματα.

Μέρος του προγράμματος Special Projects της μάρκας, η SP-8 σχεδιάστηκε από το Ferrari Styling Centre με επικεφαλής τον Flavio Manzoni. Για την κατασκευή της χρειάστηκαν περίπου δύο χρόνια!

Βάση για το ξεχωριστό αυτό μοντέλο αποτέλεσε η F8 Spider, από την οποία πήρε τη διάταξη, το πλαίσιο και τον κινητήρα. Τον τοποθετημένο στο κέντρο, βραβευμένο V8 twin-turbo των 3,9 λίτρων με τους 710 ίππους.

Το κυριότερο χαρακτηριστικό της Ferrari SP-8 είναι το γεγονός ότι δεν έχει οροφή, καθιστώντας την ένα καθαρόαιμο διθέσιο roadster από κάθε άποψη. Τονίζεται έτσι ο σπορ χαρακτήρας της, η συναρπαστική οπτική της και γενικότερα η εμπειρία οδήγησης που προσφέρει.
Αυτή η επιλογή απαιτούσε εκτεταμένη βελτίωση της αεροδυναμικής της, μέσω ενός συνδυασμού προσομοιώσεων CFD, δοκιμών αεροδυναμικής σήραγγας και δοκιμών πίστας.

Το σημαντικότερο σχεδιαστικό στοιχείο του αυτοκινήτου επικεντρώνεται στον τρόπο με τον οποίο οι όγκοι του διασταυρώνονται και ενώνονται μεταξύ τους. Το άβαφο μπροστινό μέρος από ανθρακονήματα τυλίγεται μέχρι την ουρά, δημιουργώντας ένα δίχρωμο εφέ που δημιουργεί ισχυρή αντίθεση τόσο σε χρώμα όσο και σε υλικά.

Η αφαίρεση της αναδιπλούμενης σκληρής κορυφής επέτρεψε στους σχεδιαστές να επανασχεδιάσουν ριζικά ολόκληρο το τμήμα της ουράς, δίνοντάς του έναν πλήρη όγκο.
Το αμάξωμα χωρίζεται σε δύο μέρη, τα οποία συνδέονται με μια λειτουργική κεντρική περιοχή σε μαύρο ματ χρώμα που περιλαμβάνει τις πλευρικές εισαγωγές αέρα.
Το επάνω τμήμα αυτής της ταινίας ενσωματώνει έναν αεραγωγό για το χώρο του κινητήρα με διαμήκη στοιχεία που στοιχεία που θυμίζουν τις FERRARI του παρελθόντος.

Στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου πάντως κυριαρχεί μια επιβλητική μάσκα από χυτό αλουμίνιο, κατασκευασμένη από ένα ενιαίο καλούπι εκτυπωμένο σε 3D.

Άλλα σημεία της SP-8 που επανασχεδιάστηκαν, είναι οι προβολείς, που έχουν ειδικές μάσκες και φακούς, τα πίσω φώτα, το παρμπρίζ, οι απολήξεις της εξάτμισης και οι ειδικά σχεδιασμένες ζάντες σε ειδικό χρώμα ματ Grigio NART.

Πρόκειται για μια μοντέρνα εκδοχή των κλασικών ζαντών που χρησιμοποιούνται στα σπορ πρωτότυπα της FERRARI καθώς και στη θρυλική F40. Κύριο χαρακτηριστικό τους είναι τα έντονα σμιλεμένα τμήματα και τα μεγάλα ανοίγματα που έχουν σχεδιαστεί για να τις κάνουν πιο ελαφριές.

Στο εσωτερικό της SP-8, έχει γίνει μια σημαντική τροποποίηση στην κεντρική κονσόλα, για να φιλοξενήσει το κιβώτιο ταχυτήτων F1 που εμφανίστηκε πρώτη φορά στην SF90 Stradale. Υπάρχουν ακόμα καθίσματα με λεπτομέρειες σε χαραγμένο με λέιζερ Navy Blue Alcantara, σε συνδυασμό με ντεγκραντέ ύφασμα και ταπετσαρίες από συγκεκριμένο ύφασμα twill με ιριδίζον εφέ.

Το ματ χρώμα Argento Micalizzato που δημιουργήθηκε ειδικά για την SP-8 συνδυάζεται άψογα με το τμήμα από ανθρακονήματα του αυτοκινήτου, το οποίο έχει εξίσου συγκεκριμένο χρώμα και φινίρισμα. Γυαλιστερό ιριδίζον Blue Sandstone.

Ακόμη και το χρώμα Blu Scuro Stellato που χρησιμοποιήθηκε για τη σύνδεση των δύο τμημάτων του αμαξώματος αναπτύχθηκε ειδικά για τη FERRARI του κυρίου από την Ταϊβάν. Ο οποίος θα κάνει λίγη υπομονή για την παραλαβή της.

Αρχικά η FERRARI SP-8 θα βρεθεί στην πίστα του Μουτζέλο, μέχρι το τέλος του Finali Mondiali Ferrari 2023. Στην συνέχεια, από τις 17 Νοεμβρίου, θα παραμείνει στο μουσείο της FERRARI στο Μαρανέλο, μέχρι το Μάρτιο του 2024.

 

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

FERRARI F76: Το πρώτο ψηφιακό supercar (video)

Η FERRARI παρουσιάζει την F76, ένα ψηφιακό supercar που συνδυάζει παράδοση, τεχνολογία και πρωτοποριακό σχεδιασμό για το μέλλον της αυτοκίνησης.     Σε μια χρονιά που η...

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας 2025: 3ος Αγώνας – Μέγαρα

Με σημαντική παρουσία θεατών και εντυπωσιακό θέαμα ολοκληρώθηκε στα Μέγαρα ο τρίτος αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας του 2025.     Ο τρίτος αγώνας του AUTOVISION Hellenic...

Το YANGWANG U9 Xtreme κάνει ρεκόρ γύρου στο Nurburgring (video)

Συνεχίζοντας την κατάρριψη διάφορων ρεκόρ, το «ακραίο» YANGWANG U9 Xtreme των 3.000 ίππων, εντυπωσίασε και στην Πράσινη Κόλαση του Nurburgring.     Μόλις έναν μήνα μετά το...

PEUGEOT E-3008 Dual Motor: Τετρακίνητο με 325 ίππους – Τιμές

Το κορυφαίο PEUGEOT E-3008, το Dual Motor 325 είναι διαθέσιμο και στην Ελλάδα, με ιδιαίτερα πλούσιο εξοπλισμό και υποσχέσεις για οδηγική απόλαυση.     Η PEUGEOT συνεχίζει...

BMW M2 κάνει drifting μέσα σε εργοστάσιο (video)

Δείτε έναν από τους πιο γνωστούς οδηγούς drift, να πλαγιολισθαίνει με μια πανίσχυρη M2 μέσα στο εργοστάσιο της BMW.     Ο Elias Hountondji είναι ένας καταξιωμένος,...

HYUNDAI Santa Fe: Καινούργιο ή μεταχειρισμένο, πάντα βραβευμένο

Το νέο HYUNDAI Santa Fe, αλλά και ο προκάτοχός του διακρίθηκαν στα διάσημα βραβεία What Car Electric Car Awards.   To Santa Fe είναι το πρώτο...

Κινούμαι Ηλεκτρικά 3: Επιδοτήθηκαν περισσότερα από 1.500 οχήματα

Σε νέα πληρωμή δικαιούχων στο πρόγραμμα Κινούμαι Ηλεκτρικά 3 προχώρησε το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.     Το πρόγραμμα Κινούμαι Ηλεκτρικά, το οποίο αποτελεί ένα σημαντικό κίνητρο...

VOLKSWAGEN T-Cross: Αναβάθμιση…ΙQ – Τιμές

Περισσότερα συστήματα υποβοήθησης οδηγού και πλουσιότερο εξοπλισμό διαθέτει πλέον το VOLKSWAGEN T-Cross, με την τιμή του να παραμένει σε λογικά επίπεδα.     Το VOLKSWAGEN T-Cross, ένα...