FERRARI SP-8: Έτοιμη η…παραγγελία (video)

Κοινοποίησε το άρθρο

Volvo Ex30

 

Συνεχίζοντας να ικανοποιεί τις απαιτήσεις των πελατών της η FERRARI, ετοίμασε την SP-8. Ένα ακόμα μοναδικό μοντέλο στη σειρά One-Off της ιταλικής φίρμας.

 

Όπως πριν λίγο καιρό η KC23, έτσι τώρα και η FERRARI SP-8 είναι ένα και μοναδικό αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε κατά παραγγελία. Και δεν θα υπάρξει δεύτερο. Το 8 πάντως στο όνομα της συγκεκριμένης FERRARI, δεν είναι τυχαίο.

Ο πελάτης που παρήγγειλε την SP-8 κατάγεται από την Ταϊβάν. Ο αριθμός 8 είναι σημαντικός καθώς θεωρείται εξαιρετικά τυχερός στην κινεζική κουλτούρα, προμηνύοντας παραδοσιακά επιτυχία, καλή τύχη και προσωπικά επιτεύγματα.

Μέρος του προγράμματος Special Projects της μάρκας, η SP-8 σχεδιάστηκε από το Ferrari Styling Centre με επικεφαλής τον Flavio Manzoni. Για την κατασκευή της χρειάστηκαν περίπου δύο χρόνια!

Βάση για το ξεχωριστό αυτό μοντέλο αποτέλεσε η F8 Spider, από την οποία πήρε τη διάταξη, το πλαίσιο και τον κινητήρα. Τον τοποθετημένο στο κέντρο, βραβευμένο V8 twin-turbo των 3,9 λίτρων με τους 710 ίππους.

Το κυριότερο χαρακτηριστικό της Ferrari SP-8 είναι το γεγονός ότι δεν έχει οροφή, καθιστώντας την ένα καθαρόαιμο διθέσιο roadster από κάθε άποψη. Τονίζεται έτσι ο σπορ χαρακτήρας της, η συναρπαστική οπτική της και γενικότερα η εμπειρία οδήγησης που προσφέρει.
Αυτή η επιλογή απαιτούσε εκτεταμένη βελτίωση της αεροδυναμικής της, μέσω ενός συνδυασμού προσομοιώσεων CFD, δοκιμών αεροδυναμικής σήραγγας και δοκιμών πίστας.

Το σημαντικότερο σχεδιαστικό στοιχείο του αυτοκινήτου επικεντρώνεται στον τρόπο με τον οποίο οι όγκοι του διασταυρώνονται και ενώνονται μεταξύ τους. Το άβαφο μπροστινό μέρος από ανθρακονήματα τυλίγεται μέχρι την ουρά, δημιουργώντας ένα δίχρωμο εφέ που δημιουργεί ισχυρή αντίθεση τόσο σε χρώμα όσο και σε υλικά.

Η αφαίρεση της αναδιπλούμενης σκληρής κορυφής επέτρεψε στους σχεδιαστές να επανασχεδιάσουν ριζικά ολόκληρο το τμήμα της ουράς, δίνοντάς του έναν πλήρη όγκο.
Το αμάξωμα χωρίζεται σε δύο μέρη, τα οποία συνδέονται με μια λειτουργική κεντρική περιοχή σε μαύρο ματ χρώμα που περιλαμβάνει τις πλευρικές εισαγωγές αέρα.
Το επάνω τμήμα αυτής της ταινίας ενσωματώνει έναν αεραγωγό για το χώρο του κινητήρα με διαμήκη στοιχεία που στοιχεία που θυμίζουν τις FERRARI του παρελθόντος.

Στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου πάντως κυριαρχεί μια επιβλητική μάσκα από χυτό αλουμίνιο, κατασκευασμένη από ένα ενιαίο καλούπι εκτυπωμένο σε 3D.

Άλλα σημεία της SP-8 που επανασχεδιάστηκαν, είναι οι προβολείς, που έχουν ειδικές μάσκες και φακούς, τα πίσω φώτα, το παρμπρίζ, οι απολήξεις της εξάτμισης και οι ειδικά σχεδιασμένες ζάντες σε ειδικό χρώμα ματ Grigio NART.

Πρόκειται για μια μοντέρνα εκδοχή των κλασικών ζαντών που χρησιμοποιούνται στα σπορ πρωτότυπα της FERRARI καθώς και στη θρυλική F40. Κύριο χαρακτηριστικό τους είναι τα έντονα σμιλεμένα τμήματα και τα μεγάλα ανοίγματα που έχουν σχεδιαστεί για να τις κάνουν πιο ελαφριές.

Στο εσωτερικό της SP-8, έχει γίνει μια σημαντική τροποποίηση στην κεντρική κονσόλα, για να φιλοξενήσει το κιβώτιο ταχυτήτων F1 που εμφανίστηκε πρώτη φορά στην SF90 Stradale. Υπάρχουν ακόμα καθίσματα με λεπτομέρειες σε χαραγμένο με λέιζερ Navy Blue Alcantara, σε συνδυασμό με ντεγκραντέ ύφασμα και ταπετσαρίες από συγκεκριμένο ύφασμα twill με ιριδίζον εφέ.

Το ματ χρώμα Argento Micalizzato που δημιουργήθηκε ειδικά για την SP-8 συνδυάζεται άψογα με το τμήμα από ανθρακονήματα του αυτοκινήτου, το οποίο έχει εξίσου συγκεκριμένο χρώμα και φινίρισμα. Γυαλιστερό ιριδίζον Blue Sandstone.

Ακόμη και το χρώμα Blu Scuro Stellato που χρησιμοποιήθηκε για τη σύνδεση των δύο τμημάτων του αμαξώματος αναπτύχθηκε ειδικά για τη FERRARI του κυρίου από την Ταϊβάν. Ο οποίος θα κάνει λίγη υπομονή για την παραλαβή της.

Αρχικά η FERRARI SP-8 θα βρεθεί στην πίστα του Μουτζέλο, μέχρι το τέλος του Finali Mondiali Ferrari 2023. Στην συνέχεια, από τις 17 Νοεμβρίου, θα παραμείνει στο μουσείο της FERRARI στο Μαρανέλο, μέχρι το Μάρτιο του 2024.

 

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

GEELY EX5: Το νέο ηλεκτρικό SUV με αυτονομία έως 430 χλμ. και τιμή από...

0
To GEELY EX5 είναι ένα από τα πιο ολοκληρωμένα ηλεκτρικά SUV που κυκλοφορούν στην ελληνική αγορά, προσφέροντας πολλά περισσότερα από όσα φαντάζεσαι, με τιμή...

Το «προεδρικό» DS N°8 στην Ελλάδα: Οι τιμές του

0
Το DS N°8 μας δείχνει το μέλλον της γαλλικής μάρκας, προσφέροντας φινέτσα, πολυτέλεια, πανίσχυρους ηλεκτροκινητήρες και εξοπλισμό υψηλού επιπέδου.   Η DS Automobiles γιορτάζει τα 70...

Chris Rea: Η σχέση του με τα αυτοκίνητα και τα τραγούδια του

0
Ο Chris Rea πέθανε παραμονές Χριστουγέννων, τις ημέρες που παντού ακούγεται το Driving Home for Christmas, αλλά δεν ήταν το μοναδικό του, σχετικό με...

Η NISSAN ετοιμάζει νέα μοντέλα NISMO

0
H NISSAN θέλοντας να δώσει έμφαση στην οδηγική απόλαυση, προσθέτει νέα μοντέλα NISMO στην γκάμα της, στα οποία θα εφαρμόζεται η τεχνογνωσία από το...

Αυτό είναι το μεγαλύτερο Κέντρο Δοκιμών Οχημάτων στον κόσμο (video)

0
Το Geely Safety Centre καταρρίπτει πέντε Παγκόσμια Ρεκόρ Guinness σε μέγεθος, εύρος και τεχνολογικές δυνατότητες, αποτελώντας πλέον το μεγαλύτερο και πιο ολοκληρωμένο Κέντρο Δοκιμών...

MERCEDES-BENZ CLA μετατρέπεται σε ροζ όχημα για πικνίκ

0
Δείτε πως ο Σουηδός σχεδιαστής Gustaf Westman, «άλλαξε τα φώτα» σε μια MERCEDES-BENZ CLA παρουσιάζοντας μια ροζ εκδοχή της με εξοπλισμό για πικνίκ!     Η MERCEDES-BENZ...

ID. Polo: Αποκάλυψη των χαρακτηριστικών του μελλοντικού ηλεκτρικού VW

0
Λίγους μήνες πριν την κυκλοφορία του αμιγώς ηλεκτρικού ID. Polo, η VW έδωσε στη δημοσιότητα περισσότερα στοιχεία και τεχνικά χαρακτηριστικά, που υπόσχονται νέα δεδομένα...

LEAPMOTOR C10: Ετοιμοπαράδοτο με μειωμένη τιμή

0
Το C10, το μεγάλο Plug-in Hybrid μοντέλο της LEAPMOTOR, είναι ετοιμοπαράδοτο, με νέα μειωμένη τιμή και πλουσιότατο εξοπλισμό.   Η LEAPMOTOR παρουσίασε πρόσφατα το νέο Β10,...