To HONDA Prelude επιστρέφει στην παραγωγή με μια υβριδική έκδοση η οποία υπόσχεται ότι θα είναι η «απόλαυση της οδήγησης»
Το πρώτο HONDA Prelude έκανε το ευρωπαϊκό ντεμπούτο του πριν από 45 χρόνια αποτελώντας έως και το 2001 μία ιδιαίτερη τεχνολογική πρόταση, με κύριο χαρακτηριστικό του την υψηλή απόδοση. Κάτι που διατηρήθηκε και στις πέντε γενιές του.
Η επιστροφή του Prelude στην…ενεργό δράση φάνηκε πέρυσι, με την αποκάλυψη ενός πρωτότυπου μοντέλου στο Japan Mobility Show. Τώρα ετοιμάζεται και για το ευρωπαϊκό του ντεμπούτο, με την πρώτη εμφάνιση του Prelude Concept να γίνεται στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood.
Το νέο μοντέλο τιμά το διάσημο όνομά του, προσφέροντας έναν συνδυασμό στυλ και ποιότητας μαζί με ένα υβριδικό σύστημα κίνησης. Το όνομα “Prelude” παραπέμπει στην εισαγωγή μιας μουσικής σύνθεσης (γνωστή ως πρελούδιο), ορίζοντας μεταφορικά το αυτοκίνητο ως πρόδρομο μελλοντικών μοντέλων που ενσαρκώνουν τη δέσμευση της HONDA στις σπορ επιδόσεις.
Ο Tomoyuki Yamagami, Chief Engineer & Large Project Leader της Honda Motor, δήλωσε: «Το νέο Prelude δε σηματοδοτεί μόνο το πιο πρόσφατο κεφάλαιο της συνεχώς εξελισσόμενης υβριδικής μας ιστορίας, αλλά είναι συγχρόνως και το αποτέλεσμα μιας 25ετούς πορείας έρευνας και ανάπτυξης στην υβριδική τεχνολογία, διασφαλίζοντας ότι διατηρεί το σπορ DNA του. Συνδυάζοντας τέλεια την υψηλή απόδοση και τα περιβαλλοντικά πλεονεκτήματα της ηλεκτροκίνησης με μια συναρπαστική εμπειρία πίσω από το τιμόνι, ώστε οι χρήστες να βιώνουν αυξημένη οδηγική απόλαυση στην καθημερινότητά τους.
Επιπλέον, το Prelude επιβεβαιώνει ότι τα υβριδικά συστήματα κίνησης συνεχίζουν να έχουν βαρύνουσα σημασία στη στρατηγική εξηλεκτρισμού της HONDA, υποστηρίζοντας τη δέσμευσή μας ότι το 100% των πωλήσεων νέων οχημάτων θα αποτελείται από ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρία ή κυψέλες καυσίμου υδρογόνου μέχρι το 2040.»
Φέτος η HONDA γιορτάζει 25 χρόνια τεχνογνωσίας στα υβριδικά αυτοκίνητα. Η αρχή έγινε το 1999, με την έλευση του επαναστατικού τότε, κουπέ Insight που αποτέλεσε το πρώτο υβριδικό μοντέλο μαζικής παραγωγής στην Ευρώπη. Ακολούθησε το 2003 το Civic IMA, το οποίο συνδύαζε ένα κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT) με 4κύλινδρο κινητήρα i-VTEC 1,3 λίτρων και έναν ηλεκτροκινητήρα 20 ίππων για αυξημένη αποδοτικότητα καυσίμου.
Επτά χρόνια αργότερα, παρουσιάστηκε το CR-Z, το οποίο συνδύαζε το μοναδικό, παράλληλο υβριδικό σύστημα IMA της HHONDA με έναν κινητήρα βενζίνης 1,5 λίτρων και χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.
Το 2011, εμφανίστηκε το Jazz Hybrid, ενώ πέντε χρόνια αργότερα, η έλευση του NSX σηματοδότησε την άφιξη στην κατηγορία των supercar του τεχνολογικά πιο προηγμένου για την εποχή εκείνη υβριδικού συστήματος κίνησης σε όλους τους τροχούς.
Σήμερα, γκάμα μοντέλων της HONDA είναι πλήρως εξηλεκτρισμένη, καθώς τα Jazz, Civic, HR-V, ZR-V και CR-V είναι όλα διαθέσιμα στάνταρ με υβριδικά συστήματα e:HEV. Με το υβριδικό Prelude να αναμένεται να ανεβάσει σε υψηλά επίπεδα την απόλαυση της οδήγησης.