Οδηγούμε το νέο SUZUKΙ Swift 1.2

Κοινοποίησε το άρθρο

 

Η τέταρτη γενιά του SUZUKΙ Swift διατηρεί την εξαιρετική οδική συμπεριφορά, για την οποία ήταν γνωστό μέχρι τώρα, με αναβαθμίσεις σε σημαντικούς τομείς

 

 

 

Του Ηλία Ματζαβά

Το SUZUKΙ Swift είναι ιδιαίτερα δημοφιλές μοντέλο, αφού έχει κυκλοφορήσει σε 169 χώρες πραγματοποιώντας συνολικές πωλήσεις άνω των 9 εκατομμυρίων.
Η επιτυχία του αυτή είχε ως αποτέλεσμα, η SUZUKI να διατηρήσει τη γνώριμη σιλουέτα του, στη νέα, τέταρτη γενιά του. Η οποία διαθέτει μοντέρνα και ιδιαίτερα σχεδιαστικά στοιχεία, που του δίνουν έναν πιο δυναμικό χαρακτήρα. Αν και με την πρώτη ματιά θυμίζει αρκετά το μοντέλο που αντικαθιστά, έχει σημαντικές αλλαγές.

Αναλυτική παρουσίαση του νέου SUZUKI Swift έχετε ήδη διαβάσει στο gonews.gr.

Το σίγουρο πάντως είναι ότι το μήκους 3,86 μέτρων Swift αποτελεί μια ανανεωμένη πρόταση, στην κατηγορία των σούπερμίνι, την οποία αρκετές εταιρείες εγκαταλείπουν βλέποντας την εξάπλωση των SUV. Με αφορμή την έλευση του νέου SUZUKΙ Swift στην Ελλάδα, το gonews.gr είχε μια πρώτη, σύντομη γνωριμία μαζί του.

Διαπίστωση πρώτη. Εξωτερικά είναι από τις περιπτώσεις που μάλλον από κοντά, δείχνει διαφορετικό από ό,τι στις φωτογραφίες. Με έντονες, αεροδυναμικές καμπύλες, δείχνει ξεκάθαρα ότι είναι ανανεωμένο, παραμένοντας όμως αναγνωρίσιμο ως Swift. Σε άλλους θα αρέσει και σε άλλους όχι.

Στο εσωτερικό πάντως, χωρίς να υπάρχουν σχεδιαστικές υπερβολές, η αναβάθμιση είναι δεδομένη. Ποιοτικά και, όχι μόνο. Η σχεδίαση είναι οδηγοκεντρική, η εργονομία βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα, ενώ σίγουρα αυτή που κυριαρχεί είναι η μεγάλη οθόνη των 9 ιντσών. Η οποία προσφέρει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, εύκολα και απλά χωρίς να ψάχνεσαι σε πολύπλοκες ρυθμίσεις.

Στο δρόμο, το ανανεωμένο Swift αποδεικνύεται ευχάριστο και ευκολοδήγητο. Με το πιο άκαμπτο πλαίσιο να εξασφαλίζει σταθερότητα και τη μεγάλη διαδρομή της ανάρτησης να φροντίζει για την άνεση.

Ο ατμοσφαιρικός κινητήρας των 1.197 κ.εκ. διατηρεί την ιπποδύναμη των 82 ίππων, όπως και στο προηγούμενο μοντέλο, αλλά τώρα είναι διαθέσιμη σε χαμηλότερες στροφές. Βελτιωμένη είναι και η ροπή που φτάνει στα 112 Nm στις 4.500 σ.α.λ.

Η σημαντική διαφορά του κινητήρα πάντως είναι ότι πλέον είναι τρικύλινδρος και όχι τετρακύλινδρος με τις εκπομπές CO2 να κυμαίνονται από 98-99 γρ./χλμ. Άλλωστε οι πιέσεις για τη μείωση των ρύπων, γίνονται όλο και πιο έντονες στις αυτοκινητοβιομηχανίες.

Η… τρικύλινδρη επιλογή πάντως δεν σημαίνει και σημαντική αύξηση των κραδασμών του κινητήρα, που συνηθίζεται σε αυτές τις περιπτώσεις. Γιατί οι μηχανικοί της SUZUKI δούλεψαν ιδιαίτερα στον τομέα της μείωσης του θορύβου.

Με τη βοήθεια και ενός ήπια υβριδικού συστήματος 12V, το οποίο βοηθάει τον κινητήρα κατά την επιτάχυνση, το βάρους 920 κιλών Swift δείχνει πρόθυμο, ακόμα και σε γρήγορους ρυθμούς.

Στη σύντομη βόλτα μας, εκτιμήσαμε ακόμα την εξαιρετική αίσθηση του τιμονιού, το οποίο έχει γραμμική αντίδραση, χωρίς να μεταφέρει στα χέρια του οδηγού τις ανωμαλίες του δρόμου.

Ικανοποιητικά είναι και τα φρένα, χωρίς απότομες αντιδράσεις, έχοντας ελεγχόμενη δύναμη πέδησης. Φυσικά υπάρχουν και τα καθιερωμένα πλέον, συστήματα υποστήριξης του οδηγού.

Το σίγουρο είναι ότι η τέταρτη γενιά του Swift διατηρεί την εξαιρετική οδική συμπεριφορά, για την οποία ήταν γνωστό μέχρι τώρα. Με τον οδηγό, να απολαμβάνει ακόμα περισσότερο πλέον τη συνύπαρξή του με το ιαπωνικό σούπερμίνι. Περισσότερα, προσεχώς…

Οι τιμές του SUZUKI Swift του 2024 ξεκινούν από 18.450 ευρώ. Δείτε εδώ τις τιμές όλων των εκδόσεων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

VOLKSWAGEN T-Cross: Αναβάθμιση…ΙQ – Τιμές

Περισσότερα συστήματα υποβοήθησης οδηγού και πλουσιότερο εξοπλισμό διαθέτει πλέον το VOLKSWAGEN T-Cross, με την τιμή του να παραμένει σε λογικά επίπεδα.     Το VOLKSWAGEN T-Cross, ένα...

BYD Atto 2 DM-i: Super Hybrid με αυτονομία για 1.000 χιλιόμετρα

Το BYD Atto 2 αποκτά μια νέα νέα plug-in hybrid έκδοση, την DM-i, η οποία το απελευθερώνει από την…εξάρτηση της πρίζας και του εξασφαλίζει...

Η GAC AION έρχεται στην Ελλάδα. Η σχέση της με την TOYOTA

Τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα της κινεζικής GAC AION ξεκίνησαν την ευρωπαϊκή τους πορεία, με την εισαγωγή τους στην Ελλάδα να αναλαμβάνει η Inchcape Hellas.   Η…εισβολή στην...

Έρχονται τα «φωτοβολταϊκά» αυτοκίνητα (video)

Η NISSAN ετοιμάζει ένα σύστημα παραγωγής ηλιακής ενέργειας, το οποίο θα ενσωματώνεται στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και θα εξασφαλίζει έως 3.000 χλμ. οδήγησης ετησίως.     Η ηλεκτροκίνηση,...

Το αυτοκίνητο με αρχική τιμή κάτω από 16.000 ευρώ

Το FIAT Pandina που πρωταγωνιστεί στην κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης, διαθέτει υβριδικό κινητήρα, σύγχρονο εξοπλισμό υποβοήθησης της οδήγησης και αρχική τιμή που δύσκολα βρίσκουμε...

Δωρεάν οικιακή φόρτιση προσφέρει η VOLVO

Η VOLVO Cars λανσάρει πρωτοβουλία δωρεάν οικιακής φόρτισης, ξεκινώντας αρχικά από τη Σουηδία, ενώ αργότερα αναμένεται να επεκταθεί και σε άλλες χώρες.   Πιο ελκυστική και...

SKODA Fabia 130: Η ιστορία των επιδόσεων (video)

Η επετειακή έκδοση 130, είναι το ταχύτερο SKODA Fabia παραγωγής, όλων των εποχών, ενώ δεν κρύβει τις επιρροές του από το αγωνιστικό Fabia Rally2.     H...

Φόρμουλα Ε: Αυτό είναι το μονοθέσιο της CITROEN (video)

Με το ταχύτερο ηλεκτρικό μονοθέσιο που έχει αγωνιστεί ποτέ στο πρωτάθλημα της Φόρμουλα Ε, θα εμφανιστεί η CITROEN στις πίστες.     Η είσοδος της CITROEN στη...