Οδηγούμε το νέο SUZUKΙ Swift 1.2

Κοινοποίησε το άρθρο

Volvo Ex30

 

Η τέταρτη γενιά του SUZUKΙ Swift διατηρεί την εξαιρετική οδική συμπεριφορά, για την οποία ήταν γνωστό μέχρι τώρα, με αναβαθμίσεις σε σημαντικούς τομείς

 

 

 

Του Ηλία Ματζαβά

Το SUZUKΙ Swift είναι ιδιαίτερα δημοφιλές μοντέλο, αφού έχει κυκλοφορήσει σε 169 χώρες πραγματοποιώντας συνολικές πωλήσεις άνω των 9 εκατομμυρίων.
Η επιτυχία του αυτή είχε ως αποτέλεσμα, η SUZUKI να διατηρήσει τη γνώριμη σιλουέτα του, στη νέα, τέταρτη γενιά του. Η οποία διαθέτει μοντέρνα και ιδιαίτερα σχεδιαστικά στοιχεία, που του δίνουν έναν πιο δυναμικό χαρακτήρα. Αν και με την πρώτη ματιά θυμίζει αρκετά το μοντέλο που αντικαθιστά, έχει σημαντικές αλλαγές.

Αναλυτική παρουσίαση του νέου SUZUKI Swift έχετε ήδη διαβάσει στο gonews.gr.

Το σίγουρο πάντως είναι ότι το μήκους 3,86 μέτρων Swift αποτελεί μια ανανεωμένη πρόταση, στην κατηγορία των σούπερμίνι, την οποία αρκετές εταιρείες εγκαταλείπουν βλέποντας την εξάπλωση των SUV. Με αφορμή την έλευση του νέου SUZUKΙ Swift στην Ελλάδα, το gonews.gr είχε μια πρώτη, σύντομη γνωριμία μαζί του.

Διαπίστωση πρώτη. Εξωτερικά είναι από τις περιπτώσεις που μάλλον από κοντά, δείχνει διαφορετικό από ό,τι στις φωτογραφίες. Με έντονες, αεροδυναμικές καμπύλες, δείχνει ξεκάθαρα ότι είναι ανανεωμένο, παραμένοντας όμως αναγνωρίσιμο ως Swift. Σε άλλους θα αρέσει και σε άλλους όχι.

Στο εσωτερικό πάντως, χωρίς να υπάρχουν σχεδιαστικές υπερβολές, η αναβάθμιση είναι δεδομένη. Ποιοτικά και, όχι μόνο. Η σχεδίαση είναι οδηγοκεντρική, η εργονομία βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα, ενώ σίγουρα αυτή που κυριαρχεί είναι η μεγάλη οθόνη των 9 ιντσών. Η οποία προσφέρει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, εύκολα και απλά χωρίς να ψάχνεσαι σε πολύπλοκες ρυθμίσεις.

Στο δρόμο, το ανανεωμένο Swift αποδεικνύεται ευχάριστο και ευκολοδήγητο. Με το πιο άκαμπτο πλαίσιο να εξασφαλίζει σταθερότητα και τη μεγάλη διαδρομή της ανάρτησης να φροντίζει για την άνεση.

Ο ατμοσφαιρικός κινητήρας των 1.197 κ.εκ. διατηρεί την ιπποδύναμη των 82 ίππων, όπως και στο προηγούμενο μοντέλο, αλλά τώρα είναι διαθέσιμη σε χαμηλότερες στροφές. Βελτιωμένη είναι και η ροπή που φτάνει στα 112 Nm στις 4.500 σ.α.λ.

Η σημαντική διαφορά του κινητήρα πάντως είναι ότι πλέον είναι τρικύλινδρος και όχι τετρακύλινδρος με τις εκπομπές CO2 να κυμαίνονται από 98-99 γρ./χλμ. Άλλωστε οι πιέσεις για τη μείωση των ρύπων, γίνονται όλο και πιο έντονες στις αυτοκινητοβιομηχανίες.

Η… τρικύλινδρη επιλογή πάντως δεν σημαίνει και σημαντική αύξηση των κραδασμών του κινητήρα, που συνηθίζεται σε αυτές τις περιπτώσεις. Γιατί οι μηχανικοί της SUZUKI δούλεψαν ιδιαίτερα στον τομέα της μείωσης του θορύβου.

Με τη βοήθεια και ενός ήπια υβριδικού συστήματος 12V, το οποίο βοηθάει τον κινητήρα κατά την επιτάχυνση, το βάρους 920 κιλών Swift δείχνει πρόθυμο, ακόμα και σε γρήγορους ρυθμούς.

Στη σύντομη βόλτα μας, εκτιμήσαμε ακόμα την εξαιρετική αίσθηση του τιμονιού, το οποίο έχει γραμμική αντίδραση, χωρίς να μεταφέρει στα χέρια του οδηγού τις ανωμαλίες του δρόμου.

Ικανοποιητικά είναι και τα φρένα, χωρίς απότομες αντιδράσεις, έχοντας ελεγχόμενη δύναμη πέδησης. Φυσικά υπάρχουν και τα καθιερωμένα πλέον, συστήματα υποστήριξης του οδηγού.

Το σίγουρο είναι ότι η τέταρτη γενιά του Swift διατηρεί την εξαιρετική οδική συμπεριφορά, για την οποία ήταν γνωστό μέχρι τώρα. Με τον οδηγό, να απολαμβάνει ακόμα περισσότερο πλέον τη συνύπαρξή του με το ιαπωνικό σούπερμίνι. Περισσότερα, προσεχώς…

Οι τιμές του SUZUKI Swift του 2024 ξεκινούν από 18.450 ευρώ. Δείτε εδώ τις τιμές όλων των εκδόσεων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Το Mazda 6e στην Ελλάδα

MAZDA 6e: Η ηλεκτρική επανάσταση με ιαπωνική ψυχή και premium χαρακτήρα – Τιμές

0
Το ολοκαίνουργιο MAZDA 6e εγκαινιάζει την ηλεκτρική εποχή της ιαπωνικής μάρκας με κορυφαίο σχεδιασμό, πολυτελέστατη καμπίνα και χαρακτήρα Jinba Ittai που διατηρεί τη τη...

Φόρμουλα 1: Το…βάρος μετράει (video)

0
Δείτε ένα video το οποίο εξηγεί τη σημαντικό ρόλο που παίζει το βάρος των μονοθεσίων της Φόρμουλα 1 και απαντά σε πολλά ερωτήματα.     Στη Φόρμουλα...

Όλα τα FORD, τώρα με επιτόκιο 0,9%

0
Νέα εποχή στην χρηματοδότηση φέρνει η FORD Finance με χαμηλό ετήσιο ονομαστικό επιτόκιο μόλις 0,9% σε συνδυασμό με την 8ετή εργοστασιακή εγγύηση Ford Protect...

BYD Atto 2 DM-i: Το νέο plug-in hybrid SUV με κατανάλωση 1,8λτ./100χλμ. και 1.000χλμ....

0
Το BYD Atto 2 DM-i είναι το νέο plug-in hybrid compact SUV με κατανάλωση 1,8λτ./100 χλμ. αυτονομία 1.000 χλμ. και προηγμένη τεχνολογία Super Hybrid...

Square Campus: Το νέο «εργοστάσιο θαυμάτων» της HYUNDAI που αλλάζει το μέλλον των...

0
Η HYUNDAI εδραιώνεται στην Ευρώπη, δημιουργεί κέντρο–κολοσσό στη Γερμανία, το Square Campus και ετοιμάζει τεχνολογίες που δεν έχουμε ξαναδεί.   Το Hyundai Motor Group εγκαινίασε το...

LEAPMOTOR B10: Ήρθε στην Ελλάδα – Τιμές

0
Το ολοκαίνουργιο LEAPMOTOR B10 κάνει ντεμπούτο στην ελληνική αγορά έχοντας κορυφαία ψηφιακή τεχνολογία, ευρυχωρία και πρακτικότητα, αλλά και τιμές που συναντάμε σε μικρότερα μοντέλα.     Το...

Τα πρώτα μονοθέσια που… δεν έχουν οδηγό! Δες πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη σπάει κάθε...

0
Ανακάλυψε την A2RL: Αγώνες ταχύτητας χωρίς οδηγούς, AI μονοθέσια με ταχύτητες 250 χλμ./ώρα και μάχες ανθρώπου εναντίον Τεχνητής Νοημοσύνης.     Η AbuDhabi Autonomous Racing League (A2RL)...

FORD Ranger Plug-In Hybrid Trailer Backup Assist: Το pick-up που μπαίνει στην πρίζα και...

0
Με το Trailer Backup Assist της FORD Pro, οι οδηγοί του νέου Ranger Plug-In Hybrid δεν χρειάζεται πλέον να κάνουν συνεχείς διορθώσεις με το...