TOYOTA C-HR+ με 343 ίππους (video)

Κοινοποίησε το άρθρο

Με το επιτυχημένο C-HR η TOYOTA μπαίνει και αυτή στη μάχη των ηλεκτρικών μοντέλων.

 

 

Αν και μέχρι τώρα η TOYOTA φαινόταν να έχει μια…διστακτικότητα σχετικά με τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, τελικά δεν μπορούσε να αγνοήσει την τάση της εποχής. Αν και εξακολουθεί να εξελίσσει τις τεχνολογίες υδρογόνου και κυψελών καυσίμου για το…αύριο, μπαίνει δυναμικά στην αγορά των BEV. Με το C-HR+ να αποτελεί το πρώτο, αμιγώς ηλεκτρικό όπλο της.

Βασισμένο στην αποκλειστική πλατφόρμα e-TNGA, το ηλεκτρικό C-HR+ διατηρεί την εξωτερική σχεδίαση του γνωστού μοντέλου που παραπέμπει σε κουπέ. Διακριτικές διαφοροποιήσεις, από το γνωστό C-HR, υπάρχουν στους προφυλακτήρες, στη μάσκα και στα σχέδια των προβολέων.

Το ΤΟΥΟΤΑ C-HR+ έχει μήκος 4.52 μέτρα και μεταξόνιο 2.75 και υπόσχεται ευρυχωρία, ενώ ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 416 λίτρα.

Στο εσωτερικό ξεχωρίζει η οθόνη πολυμέσων των 14 ιντσών. Ενώ το σύστημα πλοήγησης περιλαμβάνει μια αποκλειστική λειτουργία δρομολόγησης EV. Που υπολογίζει διαδρομές με επιλογές σταθμών φόρτισης, ανάλογα με την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας του αυτοκινήτου.

Το ηλεκτρικό C-HR+ θα διατίθεται με μια μπαταρία 57,7 kWh αποκλειστικά για το προσθιοκίνητο μοντέλο. Ενώ μια μπαταρία υψηλότερης χωρητικότητας 77 kWh θα είναι διαθέσιμη και για την τετρακίνητη έκδοση. Σύμφωνα με την ΤΟΥΟΤΑ η αυτονομία θα φτάνει κοντά στα 600 χιλιόμετρα.

Το σημαντικότερο όμως είναι ότι το C-HR+, αν εξαιρέσουμε τα μοντέλα επιδόσεων GR, θα είναι το πιο ισχυρό μοντέλο στην ευρωπαϊκή γκάμα της TΟΥΟΤΑ.

Γιατί η έκδοση AWD αναμένεται να αποδίδει 343 ίππους (252 kW). Με την επιτάχυνση από στάση ως τα 100 χλμ./ώρα να έρχεται σε 5,2 δευτερόλεπτα.
Το προσθιοκίνητο μοντέλο με μπαταρία 57,7 kWh θα αποδίδει 167 ίππους. Ενώ η επιλογή της μπαταρίας των 77 kWh θα αυξάνει την ισχύ στους 224 ίππους.

Το TOYOTA C-HR+ αναμένεται να κυκλοφορήσει στα τέλη του 2025. Ενώ το 2026 θα ακολουθήσουν τα επίσης ηλεκτρικά Urban Cruiser και bZ4X.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Έκθεση IAA Mobility 2025: Τα…αστέρια του Μονάχου (video)

Δείτε τα σημαντικότερα εκθέματα που παρουσιάστηκαν στο Μόναχο, στην Έκθεση IAA Mobility 2025, στην οποία συμμετείχαν περίπου 750 εκθέτες.     Με θέμα «Όλα έχουν να κάνουν...

Γεμίστε ένα FORD – Κάντε τη Διαφορά και βοηθήστε τους συνανθρώπους μας

Με τη δράση «Γεμίστε ένα FORD – Κάντε τη Διαφορά», συγκεντρώνονται στο δίκτυο Επίσημων Εμπόρων της μάρκας, είδη διατροφής που θα διανεμηθούν σε οικογένειες,...

CHERY: Ξεκίνημα με τιμές και εγγυήσεις που θα συζητηθούν

H CHERY Auto ήρθε για να…μείνει στην Ελλάδα, με το υβριδικό Tiggo 4 των 204 ίππων να αναμένεται να αποτελέσει το μοντέλο που θα...

Ράλι Χιλής 2025: Πέταγε με…200 ο Sebastien Ogier (video)

Ο Sebastien Ogier, με μια εντυπωσιακή εμφάνιση στο Ράλι Χιλής, κατέκτησε την πέμπτη νίκη του μέσα στο 2025 και, χωρίς να έχει λάβει μέρος...

Ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας: Οι αλλαγές και τα αυστηρότερα πρόστιμα

Σημαντικές αλλαγές και αυστηρότερα πρόστιμα προβλέπει ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας, που στόχο έχει τη μείωση των ατυχημάτων, αλλά και τη διαμόρφωση μιας νέας...

LANCIA Ypsilon HF Integrale: Επιστροφή στο WRC

Με το Ypsilon Rally2 HF Integrale, η LANCIA ετοιμάζεται να επιστρέψει στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι, θέλοντας να διατηρήσει ζωντανό το θρύλο που δημιούργησαν τα...

HYUNDAI Concept Three: Η επόμενη ημέρα (video)

Με το Concept Three η HYUNDAI μας προετοιμάζει για την αισθητική προσέγγιση των μελλοντικών της compact ηλεκτρικών μοντέλων, τα οποία θα είναι εντυπωσιακά, αλλά...

FERRARI 849 Testarossa: Υβριδική επιστροφή με 1.050 ίππους (video)

Η νέα plug-in υβριδική 849 Testarossa των 1.050 ίππων είναι η ισχυρότερη FERRARI παραγωγής στην ιστορία της μάρκας.     Η FERRARI παρουσίασε επίσημα τη νέα 849...